وکیل کمک

ثبت نام سهام عدالت اسفند ماه ۱۴۰۲+پشتیبانی سامانه سهام عدالت

ثبت نام سهام عدالت 1401
بازدید 18605

متخصصان سهام مجموعه با بررسی اطلاعیه ها و اسناد موجود و مرتبط، تلاش کرده اند تا با نگارش مقاله هایی در این باره، پیش بینی های خود را در خصوص ثبت نام سهام عدالت تابستان ۱۴۰۲ در اختیار شما قرار دهند.

به همین خاطر در صورتی که جزو جاماندگان سهام عدالت هستید، باید به موقع مدارک خود را تکمیل و فرایند ثبت نام  اوراق مشارکت عدالت را نهایی نمایید.

البته شرایط خاصی برای جاماندگان در نظر گرفته شده و مشکل اینجاست که بسیاری از مشمولین حتی نمی دانند که می توانند سود سهام عدالت را دریافت کنند.

به همین خاطر، در صورتی که شما نیز ابهامی در خصوص مشمولیت خود و اعضای خانواده تان دارید، بهتر است با کارشناسان سهام مجموعه ما تماس گرفته، تا در پی آن استعلام سهام عدالت خود را دریافت و در صورتی که واجد شرایط می باشید،فرایند نام نویسی آغاز گردد.

آیا ثبت نام سهام عدالت دوباره انجام خواهد گرفت؟

با توجه به آمار به دست آمده توسط کارشناسان وکیل کمک، غریب به ۴ میلیون نفر، از ثبت نام و دریافت سهام عدالت جا مانده اند.

اسناد موجود از دوره اول نام نویسی این اوراق مشارکت، نشان می دهد که منبع آماری دقیقی در آن زمان وجود نداشته است. و فرایند ثبت نام مرحله اول، از گروه مستخدمین دستگاه های اجرایی آغاز شده و متاسفانه بخشی از جمعیت قشر بی بضاعت و کم درآمد موفق به دریافت سهام عدالت نشده اند.

مجلس و دولت با انتشار اطلاعیه ای، اعلام کرده اند که قصد جبران این کوتاهی را دارند و یک بار دیگر لینک ثبت نام این سهام را فعال کرده، تا جاماندگان بتوانند، اقدام به دریافت این اوراق نمایند.

با در نظر گرفتن، عدم تعیین تاریخ دقیقی جهت ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲، کارشناسان ما با بررسی اسناد و اطلاعیه های موجود در این خصوص، پیش بینی می کنند که زمان نام نویسی مرحله دوم اوراق مشارکت عدالت، از اواخر سال جاری شروع خواهد شد.

فراموش نکنید، تنها کسانی می توانند در مرحله دوم، فرایند ثبت نام خود را نهایی نمایند که جزو مشمولین سهام عدالت باشند، برای اطلاع از این موضوع می توانید با مجموعه وکیل کمک تماس گرفته، تا کارشناس مربوطه، استعلام سهام عدالت شما را دریافت نماید.

زمان ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲

با تصویب طرح، ساماندهی سهام عدالت، دولت امکان ثبت نام برای ۳ گروه از جاماندگان سهام عدالت را فراهم کرده است. یعنی، افرادی که واجد شرایط می باشند و در مرحله اول موفق به ثبت نام نشده و یا اصلا پیگیری جهت نام نویسی دوره اول انجام نداده اند، در این دوره، قادر به انجام این کار خواهند بود.

۳ گروه اصلی جاماندگان سهام عدالت به شرح زیر می باشد؛

گروه اول : این گروه شامل تمامی افرادی می شود که فرم ثبت نام سهام عدالت را تکمیل کرده، اما به دلایل بروز مشکلاتی از سوی سرور در سامانه، موفق به دریافت اوراق مشارک عدالت نشده و فرایند نام نویسی آن ها نیمه کاره مانده است.

گروه دوم : افرادی که تحت پوشش و نگهداری سازمان های حمایتی می باشند، اما شناسایی نشده و یا حتی بعدا عضو این مراکز شده اند، در این گروه جای می گیرند.

گروه سوم : افرادی که جزو دهک های درآمدی اول تا ششم هستند.

این طرح، هنوز در حال بررسی بوده و با انتشار جزئیات دقیق آن، این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

سامانه ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲

خوشبختانه، برای عدم بروز اتفاقاتی که در دوره اول ثبت نام این سهام افتاده، سازمان بورس اوراق بهادار، تصمیم به ایجاد بستری مناسب در جهت نام نویسی به صورت آنلاین کرده است. در نتیجه جاماندگان اوراق مشارکت عدالت، می توانند در مهلت مشخص شده با مراجعه به آدرس samanese.ir این موضوع را پیگیری نمایند.

نکته : البته هنوز آدرس دقیقی در این خصوص اعلام نشده، اما کارشناسان سهام عدالت ما، با بررسی و در نظر گرفتن برخی نکات، به این نتیجه رسیده اند که، فرایند نام نویسی مرحله دوم در سامانه مذکور انجام خواهد شد.

مهلت ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲

در سال ۱۳۸۴، زمانی که اولین دوره ثبت نام سهام عدالت برگزار شد، حدودا یک مهلت یک ساله برای نام نویسی در نظر گرفته شد، پیش بینی می شود، مهلت دریافت اوراق مشارکت عدالت در دور دوم نیز یک سال به طول بیانجامد.

ناگفته نماند که تمامی فرایند مرحله دوم ثبت نام، به صورت اینترنتی و توسط سامانه سهام عدالت (راه اندازی شده به دستور سازمان بورس) صورت خواهد گرفت.

فرم ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲

در حال حاضر، روشی برای ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲، اعلام نشده، به همین خاطر بسیاری از متقاضیان به دنبال نحوه نام نویسی در این اوراق مشارکت هستند. اما همانگونه که در بخش های قبلی به شرح آن پرداخته ایم، افراد می توانند، اقدام به نام نویسی جدید سهام عدالت با گوشی و کد ملی خود نمایند.

ضمنا، هنوز هیچ اطلاعیه ای رسمی در خصوص، تکمیل و دریافت فرم ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲، منتشر نشده است، و به محض اعلام چنین موضوعی، فرم نام نویسی در این بخش از محتوا قرار خواهد گرفت.

شرایط ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۱

شرایط ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲

یکی از مهم ترین شروط، دریافت این اوراق مشارکت، گروه های مشمولین می باشند، یعنی شما تنها در صورتی می توانید برای اخذ این سهام، درخواست خود را ثبت نمایید که جزو یکی از گروه های تعیین شده توسط مجلس باشید.

این گروه ها شامل افرادی چون؛

_ کودکان تازه متولد شده در خانواده های که این سهام را دریافت می کنند.

_ افرادی که بعد از اتمام مهلت نام نویسی دور اول، تحت پوشش سازمان های حمایتی قرار گرفتند.

_ افرادی که جزو دهک های پایین درآمدی قرار دارند.(یعنی یک تا شش)

_ افرادی که بنا بر هر دلیلی، ثبت نام آن ها تکمیل نشده است.

نکته : شرایط سنی خاصی جهت نام نویسی در اوراق مشارکت عدالت در نظر گرفته نشده و تمامی گروه های سنی در صورتی که جزو یکی از گروه های ذکر شده باشند، می توانند درخواست خود را جهت اخذ این بهره عدالت، ثبت نمایند.

متاسفانه از جزئیات دیگر این فرایند، اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، به محض انتشار شرایط دقیق ثبت نام، این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

نحوه ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید، ثبت نام دوره اول سهام عدالت، به صورت حضوری برگزار شده، و مجلس و سازمان بورس اوراق بهادار، برای این مرحله تصمیم به ایجاد بستری جهت نام نویسی اینترنتی این اوراق مشارکت گرفته اند. در نتیجه هیچ راهنمایی در جهت ثبت نام اینترنتی این سهام وجود ندارد.

با فعال شدن لینک ثبت نام و شروع نام نویسی، راهنمای تصویری نحوه ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲ در این بخش از مقاله درج خواهد شد.

ثبت نام سهام عدالت با کد ملی ۱۴۰۲

با بررسی روند انجام ثبت نام دوره اول سهام عدالت، پیش بینی شده که طریقه نام نویسی در مرحله جدید، با استفاده از گوشی و کد ملی انجام و دقیقا مشابه با روند گذشته صورت بگیرد.

امکان ثبت نام سهام عدالت با کد ملی برای سه گروه از افراد که در بخش های قبلی به معرفی آن ها پرداخته ایم در اواخر سال جاری، فراهم شده و متقاضیان باید حتما در مهلت شخص شده اقدام به دریافت اوراق مشارکت عدالت خود نمایند.

بهتر است پیش از آغاز این فرایند، در سامانه سجام ثبت نام و کد بورسی خود را دریافت نمایید، زیرا با شروع ثبت نام، ممکن است به دلیل شلوغی سرورها، نتوانید از سامانه مذکور، شماره ۱۰ رقمی سجام را دریافت نمایید. جهت مرتفع شدن این موضوع می توانید با مجموعه ما تماس گرفته، تا کارشناسان مربوطه، این موضوع را پیگیری نمایند.

ثبت نام سهام عدالت با گوشی 1401

ثبت نام سهام عدالت با گوشی ۱۴۰۲

خوشبختانه امکان ثبت نام سهام عدالت برای خواستاران دریافت این اوراق مشارکت، فراهم شده و دیگر نیزای به مراجعه حضوری نیست. به همین جهت، می توانید با استفاده از گوشی هوشمد خود، وارد سامانه نام نوسی شده و در خواست خود را برای اخذ این سهم ها، ثبت کنید.

با انتشار شرایط دقیقی نحوه ثبت نام سهام عدالت با گوشی، این بخش از مقاله به روز رسانی می شود.

ثبت نام سهام عدالت کارگران ۱۴۰۲

متاسفانه در دوره اول ثبت نام سهام عدالت، سهم بسیار کمی به گروه کارگران تخصیص داده شده و اکثر کارگران فصلی و ساختمانی، موفق به دریافت این اوراق نشده اند، با توجه به این موضوع که یکی از قشر های واجد شرایط جهت دریافت این بهره ها، گروه مذکور هستند، و عدم تعادل در اختصاص سهام به این بخش، باعث به وجود آمدن دوگانگی و اعتراض های شدیدی میان افراد مشمول شده است.

مجلس با در نظر گرفتن این اختلافات، در مرحله دوم، اوراق مشارکت عدالت این گروه را افزایش داده است. البته این موضوع هنوز به تصویب نهایی نرسیده و در حال بررسی می باشد. به همین خاطر نمی توانیم با قطعیت درباره شرایط ثبت نام سهام عدالت کارگران ۱۴۰۲ صحبت نماییم.

با انتشار اطلاعیه ای جدید در این خصوص، این بخش از مقاله به روز رسانی خواهد شد.

ثبت نام سهام عدالت برای کودکان 

گروه بزرگی از جاماندگان سهام عدالت را کودکانی که پس از پایان مهلت دوره اول ثبت نام، متولد شده اند تشکیل می دهند و به همین خاطر مجلس بخشی از بودجه را به این گروه اختصاص داده است.

در نتیجه مانند دوره اول، کودکان نیز می توانند سود این سهام را دریافت کرده و خانواده آن ها باید فرایند نام نویسی آنان را نهایی نمایند.

البته شرایط و نحوه نام نویسی این گروه کمی در مرحله احراز هویت سجام متفاوت بوده و می بایست، به صورت حضوری به دفاتر پیشخوان خدمات دولت جهت پیگیری این موضوع مراجعه کنند.

برای دریافت اطلاعات بیش تر در خصوص، ثبت نام سهام عدالت برای کودکان، می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید، تا کارشناس مربوطه تمامی ابهامات شما را مرتفع سازد.

پیگیری سهام عدالت با کد ملی

❖ ورود به سامانه استعلام سهام عدالت به آدرس، samanese.ir

❖ انتخاب گزینه “ورود به سامانه

❖ تایید قوانین و درج کد ملی، رمز امنیتی

❖ دریافت کد و ورود به پنل کاربری

راهنمای تصویری دریافت استعلام سهام عدالت

برای دریافت استعلام سهام عدالت با استفاده از کد ملی و اطلاعات شناسنامه می توانید وارد سامانه مربوطه شده و با ثبت موارد ذکر شده، این موضوع را پیگیری نمایید، البته آن دسته از اشخاصی که از داشتن این اوراق مشارکت، اطمینان ندارند نیز، می توانند از این موضوع مطلع و مطمئن شوند.

جهت دریافت استعلام سهام عدالت، می توانید مراحل زیر را دنبال نمایید؛

۱_ ابتدا وارد سامانه samanese.ir شوید.

۲_ بر روی عبارت “ورود به سامانه” کلیک نمایید.

پیگیری سهام عدالت با کد ملی

۳_ پس از تایید قوانین، کد ملی خود را در فیلد مربوطه وارد کنید.

۴_ حال با دریافت کد می توانید وارد پنل کاربری شده و از تمامی جزئیات سود سهام عدالت خود مطلع گردید.

سخن نهایی

با توجه به وجود ابهامات زیادی در خصوص نحوه نام نویسی جدید سهام عدالت با گوشی و کد ملی ۱۴۰۲، در این مقاله، به شرح تمامی نکات مهم در خصوص ثبت نام دوره جدید سهام عدالت پرداخته ایم.

همان طور که مطالعه نموده اید، طرح اعطای مجدد اوراق مشارکت عدالت، توسط مجلس به تصویب رسیده و این سازمان اطلاعیه های بسیاری در این خصوص منتشر کرده، البته این نکته حائز اهمیت است که، هنوز جزئیات دقیقی درباره این موضوع در دسترس نیست، و تمامی اطلاعاتی که در این مطلب به آن ها اشاره کرده ایم، پیش بینی، کارشناسان مجموعه ما، با توجه به بررسی های صورت گرفته در این خصوص می باشد.

با انتشار اطلاعات دقیق در رابطه با سهام عدالت ۱۴۰۲، این مقاله به روز رسانی خواهد شد، همچنین می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار در خصوص نام نویسی جدید سهام عدالت، با کارشناسان ما تماس بگیرید، تا به صورت مستقیم، اطلاعات لازم را به شما ارائه نمایند.

سوالات متداول 

آیا جاماندگان می توانند اقدام به ثبت نام سهام عدالت 1402 نمایند ؟

بله، ولی در حال حاظر امکانات لازم از سوی دولت فراهم نشده است، در متن مقاله به شرح کامل این موضوع پرداخته ایم.

ثبت نام سهام عدالت 1402، به چه صورتی انجام می شود ؟

ثبت نام سهام عدالت، توسط سامانه مربوطه انجام می گیرد. در بطن مقاله به شرح این موضوع پرداخته ایم.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. مریم گفت:

    سرکاری بابا الان ۱۷ سال هست وعده سهام میدن گوش مردم پر شده از وعده سهام

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      شما با انجام مراحل ذکر شده در مقاله و درصورتی که جزو گروه مشمولین سهام عدالت باشید، می توانید، سهام خود را دریافت نمایید.

    2. حسین قربان زاده گفت:

      من وضعیت مالی خوبی ندارم بخدا

      1. گروه وکیل کمک گفت:

        سلام کاربر گرامی!
        جهت ثبت نام سهام عدالت، می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ از طریق تلفن ثابت بدون صفر و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناس مربوطه اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهد.

        1. زکیه گفت:

          سلام من برای دیدن سهام عدالت میرم سایت مینویسه برای کد ملی شما ورود به سایت امکان پذیر نیست لطفا راهنمایی کنید

          1. گروه وکیل کمک گفت:

            سلام کاربر گرامی!
            آیا شما سود سهام عدالت را دریافت می کنید؟؟

    3. حسین قربان زاده گفت:

      من وضعیت مالی خوبی ندارم

      1. مهرنوش گفت:

        سلام من سهام عدالت دارم یا نه ؟

        1. گروه وکیل کمک گفت:

          سلام کاربر گرامی!
          برای اطلاع از وضعیت سهام خود باید وارد سامانه sahamedalat شده و استعلام اوراق مشارکت خود را دریافت نمایید.

          1. یوسف غمزده گفت:

            سلام خوبی ببخشید مزاحم شدم من میخوام سهام عدالت داشته باشم ازت ممنون میشم من یوسف غمزده ۰۹۱۴َ۹۸۹۷۱۱۲ باتشکر

          2. گروه وکیل کمک گفت:

            سلام کاربر گرامی!
            در صورت تمایل به ثبت نام سهام عدالت، می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ از طریق تلفن ثابت، بدون کد و صفر تماس بگیرید.

        2. پویا گفت:

          سلام ما تو سجام ثبت نام کردیم کد بورسی و همه چیز داریم ایا باید دوباره هم ثبت نام کنیم

          1. گروه وکیل کمک گفت:

            سلام کاربر گرامی!
            جهت دریافت استعلام و ثبت نام، می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر تماس بگیرید.

  2. مریلا گفت:

    الکی سهامی در کار نیست وعده گل نی میدن

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      با طی کردن مراحل ذکر شده در این مقاله در صورتی که مشمول دریافت سهام عدالت باشید، می توانید سود خود را دریافت نمایید.

      1. فرهاد گفت:

        سلام ایا ثبت نام سرپرست در سجام کافیست یا فرزندان زیر سن قانونی هم باید در سجام ثبت نام شوند؟

        1. گروه وکیل کمک گفت:

          سلام کاربر گرامی!
          بله فرزندان شما هم باید در سامانه سجام ثبت نام کنند.

          1. برهان یزدانی گفت:

            ثبت نام من نیمه کاره شده چیکار کنم

          2. گروه وکیل کمک گفت:

            سلام کاربر گرامی!
            برای تکمیل فرایند ثبت نام خود و دریافت اطلاعات بیش تر می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ از طریق تلفن ثابت، بدون کد و صفر تماس بگیرید.

    2. مهدی جوهری مادیه گفت:

      والا رفیقم می گیره امیدوارم به ماهم بدن

      1. گروه وکیل کمک گفت:

        سلام کاربر گرامی!
        شما با انجام مراحل ذکر شده در مقاله و درصورتی که جزو گروه مشمولین سهام عدالت باشید، می توانید، سهام خود را دریافت نمایید.

      2. میر بابایی گفت:

        سلام وقتتون بخیر باشه من چه جوری می تونم برای ثبت نام سهام عدالت، کد بورسی دریافت کنم؟

        1. گروه وکیل کمک گفت:

          سلام کاربر گرامی!
          برای دریافت کد بورسی، ابتدا باید اطلاعات خود را در سامانه سجام ثبت کرده و بعد از انجام احراز هویت، و ثبت نام در کارگزاری مورد نظرتان، می توانید کد سهامداری خود را دریافت کنید.

  3. حفیظ الله هوت گفت:

    چطوری درسهام عدالت ثبت نام کنیم

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      برای ثبت نام در سهام عدالت، ابتدا باید در سامانه سجام ثبت نام کرده و فرایند احراز هویت را پشت سر بگذارید، بعد از دریافت کد بورسی با دریافت استعلام سهام عدالت، در صورتی که مشمول دریافت این اوراق مشارکت باشید می توانید با ثبت اطلاعات هویتی و بانکی خود سود سهامتان را دریافت نمایید.

  4. زمامداری گفت:

    سلام از کجا میتونیم بفهمیم مشمول دریافت سهام عدالت میشیم یا نه ؟

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      باید استعلام سهام عدالت خود را دریافت نمایید.

  5. frogh گفت:

    برای ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۱ چه مدارکی لازمه و برای ثبت نام باید با کجا تماس بگیرم یا وارد کدوم وب سایت بشم؟؟؟

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      مدارک لازم و ضروری برای نام نویسی این سهام شامل موارد زیر می شود؛
      _ شناسنامه
      _ کد بورسی
      _ کارت ملی هوشمند
      _ شماره حساب بانکی
      _ اطلاعات هویتی و بانکی
      همچنین می توانید برای ثبت نام با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ (از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و پیش شماره) تماس بگیرید.

  6. hedie گفت:

    سلام خسته نباشید
    من دیروز واسه ثبت نام سهام عدالت به مشکل خورده بودم تماس گرفتم کارم اوکی شد خیلی ممنونم از کمک هاتون

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      ممنون از اعتماد شما!

  7. مویزی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    ممنونم ازتون که خلی خوب و عالی پاسخگوی من بودین و کمکم کردی تا برای سهام عدال ثبت نام کنم.

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کابر گرامی!
      ممنون از اعتماد شما!

  8. boora گفت:

    برای ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۱ چیکار باید انجام بدیم؟

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      برای دریافت اطلاعات بیش تر در این خصوص، می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ (از طریق تلفن ثابتريال بدون صفر و پیش شماره) تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

  9. جاوید گفت:

    پسردایی من ۹ سالشه سهام عدالت نداره باید باید چیکارکنم

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      برای دریافت اطلاعات بیش تر در خصوص ثبت نام این سهام می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ از طریق تلفن ثابت بدون صفر و پیش شماره تماس بگیرید.

  10. شاهی گفت:

    چجوری میتونم برای خودم سهام عدالت ثبت نام کنم

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر رگامی!
      جهت ثبت نام سهام عدالت، می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸، از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر تماس بگیرید.

  11. بینام گفت:

    سلام من از شوهرم جدا شدم و حضانت دو فرزندم با من هست .سر کار نمیرم خانه ی پدرم زندگی میکنم و تمام هزینه هایمان با ایشان است پدر بچه ها هم هیچ نفقه ای نمیدهد .و چون در شهر کوچکی هستیم و به خاطر آبرو داری تا حالا به بهزیستی مراجعه نکردم .چکار کنم تا لااقل سهام عدالت بگیریم

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      در صورتی که جزو مشمولین دریافت سهام عدالت باشید می توانید فرایند نام نویسی خود را نهایی نمایید.
      با در نظر گرفتن عدم پرداخت نفقه فرزندان شما توسط همسر سابقتان، شما می توانید از طریق راه های قانونی، اقدام به دریافت نفقه کودکان خود نمایید، زیرا حق قانونی آن ها می باشد و هیچ کسی نمی تواند این حق را از فرزندان شما دریغ نماید، جهت اطلاع از نحوه ارائه دادخواست مطالبه نفقه فرزندانتان و ثبت نام در سهام عدالت، می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ (از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و پیش شماره) تماس بگیرید.

  12. MINA گفت:

    سلام میشه بگید چطوری سهام عدالت ثبت نام کنم؟؟

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      برای نام نویسی سهام عدالت، در اولین مرحله باید مدارک خود را تکمیل و استعلام دریافت نمایید.

  13. tina گفت:

    سلام خسته نباشید من کی باید ثبت نام کنم کجا باید اقدام به ثبت نام کنم؟

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      در اولین مرحله شما باید تمامی مدارک لازم و ضروری را آماده و در مهلت تعیین شده به سامانه مربوطه مراجعه نمایید.

  14. tina گفت:

    سلام من و فرزندانم سهام عدالت نداریم کی وچطور اقدام کنم ممنون ازتون

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      ابتدا باید استعلام خود را دریافت و پس از آن در سامانه سجام جهت دریافت کد بورسی ثبت نمایید.

  15. danyal گفت:

    شرایط ثبت نام سهام عدالت به چه صورت می باشد؟

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      در صورتی که شما جزو مشمولین دریافت کننده سهام عدالت باشید، با انجام موارد گفته شده د مقاله فوق، می توانید سود خود را دریافت نمایید.

  16. shadi_dabiri گفت:

    من نمیتونم ثبت نام کنم

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      جهت ثبت نام سهام عدالت می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ از طریق تلفن ثابت بدون صفر و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

  17. اکبر اسدی گفت:

    خواهش میکنم یکی به ما کمک کنه ما نه عضو بهزیستی هستیم نه کمیته امداد خودم هم معلول هستم و برادر جانباز ۶۰ درصد.پدرم هم فوت کرده. اینجور چیزها را هم مینویسم خجالت میکشم .سهام حق حقی من است که نیاز دارم نه خانه دارم در سه روز دوتا تخم مرغ اب پز میخورم

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      قصد ثبت نام سهام عدالت رو دارین ؟؟

  18. قلیزاده گفت:

    سلام من سهام عدالت ندارم یارانه ۳۰۰تومان میگیرم میتونم ثبتنام کنم

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      در صورتی که قصد ثبت نام سهام عدالت را دارید، می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ از طریق تلفن ثابت بدون صفر و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

    2. سعید صفار گفت:

      سلام بزرگوار .اقا به خدا ۶ماه است بیکارم دیسک کمر دارم دکتر میکه باید عمل کن ولی چجور مگه میشه به خدا پولی درکار نیست اقا سهام عدالت نداریم خودم و همسرم ودوتا دختر دارم که هیچ کدوم نداریم اقا تو عمرم نه خانه ای نه زمینی نه هم پولی دورغی در کار نیست چون با یک دکمه هم چیز ادم رو میشه حالا اقا جالب اینجا هستش که اقایون امدن یارانه مارا کم کردند اقا تورا بهخدا قسم میدم یا این حرفهارا چاپ کنید تا همه بفهمند چه زجری من دارم میکشم وجلوی زن وبچه هایم شرمندماندم یا شما به ما کمک کنید تا من حق زن بچه هایم را بگیرم ممنون خدا به شما سلامتی ببخشد.؟؟؟؟؟؟؟؟،،

      1. گروه وکیل کمک گفت:

        سلام کاربر گرامی!
        جهت دریافت سود سهام خود ابتدا باید مدارک ضروری را آماده و نام نویسی خود را نهایی نمایید.
        برای دریافت اطلاعات بیش تر نیز می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ از طریق تلفن ثابت و بدون کد و صفر تماس بگیرید.

  19. منصوری گفت:

    من چه جوری می تونم سهام عدالتم رو پیگیری کنم؟

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      باید وارد سامانه سهام عدالت شده و با استعلام سهام خود را مشاهده نمایید.

  20. اصغر گفت:

    سلام سال ۸۵ و۸۶کافینت نام نویسی کردم برای سهام عدالت و ۲ شماره پیگیری یه من داده اند . شماره پیگیری اول ۱۹۸۲۴۷۲۲۳۰ و شملره پیگیری دوم ۷۲۴۴۲۴۳ . وقتی به اداره تعاون سهام عدالت مراجعه کردم گفتند تماس میگیرند ولی این تماس گرفته نشد، من کارگر نیروی شرکتی هستم ولی تا به حال هیچ اقدامی انجام نشده است. مرا در پیگیری این مورد یاری کنید.

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      با در نظر گرفتن این موضوع که ثبت نام شما نهایی شده ممکن است به دلیل عدم تکمیل اطلاعات، نتوانسته باشید تا امروز سود سهام خود را دریافت نمایید، برای دریافت استعلام و تکمیل اطلاعات خود با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر تماس بگیرید، تا کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

  21. lvdl;lk گفت:

    چرا دروغ میگین این شماره ای که دادین که نمیشه گرفت

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      لطفا با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ از طریق تلفن ثابت بدون پیش شماره و صفر تماس بگیرید.

  22. ایرج رضایی گفت:

    بخدا به دین به علی قسم الان خرید عید ندارم نه حقوقی نه از اول سهام داشتم پیام پلاتین داره دست چپم احتیاج به عمل جراحی داره از کجا نمیتونم موهامو کوتاه کنم پولشو ندارم به کی بگم پزشک قانونی گفت دیگه نمیتونی کار کنی زانوت آسیب دیده حقیر هیچی ندارم خیلی‌ها چند بار سهام گرفتن من هیچ یا علی

    1. admin گفت:

      با سلام و وقت بخیر کاربر گرامی
      واریزی سهام عدالت از سمت ارگان های دولتی به حساب مشمولین انجام می شود، مجموعه ما فقط در راستای این امر هموطنان را یاری می کند.

  23. ایرج رضایی گفت:

    بابا به علی قسم هیچ ندارم خرید شب عید دیگه پول کوتا کردن موهام عمل کردن دست چپم از اول سهام نگرفتم حقوقی ندارم ای راستم از زانو آسیب دیده

  24. ایرج رضایی گفت:

    ایرج رضایی ۰۹۰۳۳۱۰۳۷۳۴از اول سهام بهم ندادین تا حالا حقوقی ندارم شب عید هزینه کوتاه کردن موهامو ندارم بمیرم بهتره یا علی

  25. رئیسی گفت:

    این چه سهام عدالتی هست به افراد پردرآمدیک میلیون به بالا برای مردم بی بضاعت ۲۵۰هزار از کجاش عدالت هست به خیلی از مردم بی بضاعت اصلا ریالی واریز نمیشه

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      چنانچه تا کنون موفق به دریافت سود سهام خود نشده اید، می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر تماس بگیرید.

  26. حمزعلی محمدپور اسداباد گفت:

    خیلی خوب وعالی من خودم وپسرم از زمان شروع جا مانده ایم س،ن۱۲ سال هستش ومن هم ب جرم تصادف در زندان بودم وتا به حال هم نداشتین وبهتر از آنکه سود این ۱۲ سال اگه لطف کنن بدن بخصوص من یو کارگر فصلی هستم که آبان درحال حاضر حتی بیمه کارگری را هم ندارم راهکار بدیدممنون

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      با طی کردن فرایند های گفته شده در مطلب، می توانید سود سهام خود را دریافت نمایید، برای دریافت اطلاعات بیش تر بهتر است با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر تماس بگیرید.

  27. حمزعلی محمدپور اسداباد گفت:

    کار خیلی خوبی انجام دادن اکثر افراد بی بضاعت ندارن وجا مانده اند بهتر از آن که سود این مدت

  28. حمید رضا پارسایی گفت:

    با سلام،من پدر و مادرم فوت کردن،واقعا دارم تو شرایط بدی از نظر مالی سر میکنم،پدرم تهت پوشش کمیته امداد امام خمینی بود،ولی بعد از فوتش هیچ چیزی به ما ندادن،حتی سهام عدالت هم ثبت نام نیستم،احتیاج به کمک دولت دارم

    1. رقیه نائینی گفت:

      سلام روزتون بخیر ما کل خانوادمون ۵نفر هستیم ولی تا الان سهام عدالت نگرفتیم یه راهنمایی میکنین از کجا و کی ثبت نام انحام بدیم ممنونم از راهنماییتون

      1. گروه وکیل کمک گفت:

        سلام کاربر گرامی!
        ابتدا باید اقدام به دریافت استعلام سهام عدالت خود نمایید و در صورتی که جزو مشمولین هستید، می توانید با تکمیل اطلاعات خود، سود سهام عدالت را دریافت نمایید.

    2. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      جهت ثبت نام سهام عدالت، می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ از طریق تلفن ثابت، بدون کد و صفر تماس بگیرید.
      در خصوص دریافت و انتقال سهام فرد متوفی نیز، مطلب زیر را مطالعه نمایید؛
      نحوه دریافت و انتقال سهام فرد فوت شده

  29. مرتضی گفت:

    با عرض سلام بنده در دوره قبلی موفق به ثبت نام نشدم ولی واجب شرایط هستم حالا میخام ثبت نام کنم چگونه باید عمل کنم ؟

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      کاربر گرامی!
      جهت نام نویسی، ابتدا باید استعلام سهام خود را دریافت و سپس اقدام به تکمیل اطلاعات خود نمایید.

  30. شکری گفت:

    سلام، خواستم ازتون تشکر کنم که اطلاعات من رو ویرایش کردین و بالاخره تونستم سود سهام رو دریافت کنم. بازم ممنونم ازتون.

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      ممنونیم از اعتماد شما!

  31. بتول بارویی گفت:

    سلام ببخشید من همون اولین بار برای خودم و همسرم و دو پسرم وبت نام کردم ولی مسئول ثبت نام اسم پسرم رو اشتباه زده بود یعنی بجای مهراد مهرداد زده و هر چه پیگیری کردم نتیجه ای نداشت و هرگز به پسرم سهام تعلق نگرفت حالا برای ثبت نام دوباره چکار باید بکنم؟

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      شما باید اقدام به ویرایش اطلاعات فرزند خود نمایید، جهت پیگیری این موضوع می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر تماس بگیرید.

  32. بتول بارویی گفت:

    سلام من اولین بار خانواده ۴ نفره مون ثبت نام کردیم اول چون اسم پسرم رو اشتباه نوشته بودن هرگز بهش سهام تعلق نگرفت( مهراد رو مهرداد نوشته بودند) حالا من باید چطوری دیگری کنم یا دوباره باید ثبت نام کنم؟ کی سایتش باز میشه؟

  33. یاسر گفت:

    من هیچ سهام عدالت نگرفتم دارای ۴فرزند کارگرم اونایی که بیمه دارن بهشون دادید ولی ما بدبختا هیچی گیرمون نیامد

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      در صورتی که مشمول دریافت سهام عدالت هستید، می توانید با طی کردن مراحل گفته شده در متن مقاله، پیش نیاز های ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

  34. رجب گفت:

    دولت مردان خیلی به فکر ما هستن ممنونیم یکم به فکر خودشون باشند حالا تو این شرایط خدایی نکرده دستشون خالی نشه چون ما که مهم نیستیم اگه کاری از دستمون بر میاد بگن انجام بدیم .

  35. مجتبی شجاعی گفت:

    سلام من بیمه تامین اجتماعی هستم ولی سهام عدالت ندارم باید چه کار کنم کی ثبت نام میشه

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      هنوز اطلاعیه ای در این خصوص اعلام نشده است.

  36. پانیذ گفت:

    سلام دخترمن سال پیش ۱۴۰۱ بدنیااومدما۴رفتم ثبت نام کنند گفتن ثبت نام نمیکنیم اینهمه دوروغه الان بایدچیکارکنم شوهرم همون سال که به همه سهم دادن ۲بارثبت نام کردخونوادش همه گرفتن فقط به شوهر من نیومدسهام ندادن بایدچیکارکنه کنه تامعلوم بشه مشمول سهام هست بایدچیکارکنه کجابره و دوتاپسرامم کو چیکن سهام ندارن پسر دومیم تحت پوشش هم هست بایدچیکارکنم که سه فرزندم وشوهرم سهام بگیرن

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      در اولین مرحله بای استعلام سهام عدالت شما دریافت شود و در صورتی که مشمول دریافت این سهام باشید، فرایند نام نویسی شما انجام می شود. برای پیگیری این موضوع می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ از طریق تلفن ثابت، بدون کد و صفر تماس بگیرید.

  37. shafiuddinsolar گفت:

    من سال ۸۴ ثبت نام کردم ویک برگه کد رهگیری هم دارم ولی هرجا رفتم کدملی رازدن میگن ثبت نهایی نشده وسهام ندارین چکاری باید کنم؟

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ از طریق تلفن ثابت، بدون کد و صفر تماس بگیرید تا کارشناس مربوطه این موضوع را پیگیری نماید.

  38. سلطانعلی رضایی گفت:

    من سهام عدالت ندارم وموق نشدم ثبت کنم

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      در صورت تمایل به ثبت نام سهام عدالت، می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ از طریق تلفن ثابت، بدون کد و صفر تماس بگیرید تا کارشناس مربوطه این موضوع را پیگیری نماید.

  39. محمدرضا گفت:

    سلام سود سهام عدالت به حساب ما واریز نشده برای پارسال چیکار باید بکنم ؟

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      در صورت عدم دریافت سود سهام عدالت، باید شماره شبا ثبت شده در سامانه سهام عدالت را بررسی نمایید، جهت پیگیری این موضوع می توانید با پشتیبانی سامانه سهام عدالت تماس بگیرید.

  40. شیرین گفت:

    من ثبت نام کردم و سود مدریافت میکردم اما پارسال سودم و نگرفتم مگه میشه ؟؟؟

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      پنل کاربری شما باید بررسی شود و در صورت نیاز به ویرایش، اطلاعات مربوط به حساب بانکی شما ویرایش شود تا بتوانید سود سهام عدالت خود را دریافت نمایید.

  41. منصوره گفت:

    سلام. ما۵نفریم وفقط شوهرم سهام میگیره. واسه من وبچهام سهام نداریم. کجابایدمراجعه کنیم؟

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      در اولین مرحله شما باید استعلام سهام عدالت خود را دریافت و شرایط شما با دقت مورد بررسی قرار گیرد تا تعیین شود که مشمول دریافت سهام عدالت هستید یا خیر!
      در صورتی که شما نیز جزو گروه مشمولین قرار بگیرید، می توانید جهت اطلاع از نحوه نام نویسی سهام عدالت، با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ از طریق تلفن ثابت، بدون کد و صفر تماس بگیرید.

  42. حسین اسدی گفت:

    سلام و عرض ادب
    ما جزو جا ماندگان سهام عدالت می‌باشیم لطفا فکری به حال ما داشته باشید ما کی ثبت نام می‌شویم

تماس از تلفن ثابت بدون کد و صفر 9099072958