وکیل کمک
۰

پشتیبانی بانک رسالت+شماره تماس پاسخگوی مشتریان بانک رسالت

پشتیبانی بانک رسالت
بازدید 5453

با توجه به اینکه ارائه خدمات بانکداری اینترنتی به صورت تماما غیرحضوری می باشد، ممکن است در مواردی کاربران درگیر اختلالات شبکه ای شده، در این میان پشتیبانی بانک رسالت به یاری مشتریان شتافته و در بیش از ۹۵% موارد به حل مشکل ایشان می پردازد و موانع را از سر راه مشتریان به صورت کامل کنار خواهد زد.

مشتریان می توانند توسط شماره تلفن پشتیبانی بانک رسالت با کارشناسان متخصص در این زمینه ارتباط گرفته، و در کوتاه ترین زمان ممکن به حل مشکلات و ارورهای درون شبکه ای و برون شبکه ای بپردازند.

شماره پشتیبانی بانک رسالت برای ارتباط عموم افراد جامعه در دسترس بوده و از طریق ارتباط غیر حضوری با کارشناسان مرکز پشتیبانی، می توان به حل تمامی مشکلات و ارورهای بانکداری اینترنتی بدون پرداخت هزینه های ایاب و ذهاب و مامندن در نوبت های بانکی حضوری بپردازید.

شماره تلفن پشتیبانی بانک رسالت

شماره تلفن پشتیبانی بانک رسالت ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد و صفر و پیش شماره، پاسخگو مشتریان برای رفع تمامی ارورهای مربوط به بانکداری اینترنتی می باشد.

شما می توانید توسط ارتباط با شماره پشتیبانی بانک رسالت به حل تمامی بسترهای رسالت بانک از جمله؛ پیشخوان مجازی بانک رسالت، همراه بانک های رسالت، اینترنت بانک و… بپردازید، و از طریق هر یک از موارد فوق به افتتاح حساب، صدور کارت جدید، مسدودی و رفع مسدودی کارت، دریافت رمز اول و دوم کارت و موارد متفاوت بپردازید.

پشتیبانی بانک رسالت

ساعات تماس با شماره پشتیبانی بانک رسالت

پشتیبانی بانک رسالت همه روزه حتی جمعه ها و ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱ بامداد آماده پاسخگویی و رفع ابهامات و سوالات کاربران در زمینه های متفاوت از جمله افتتاح حساب و دریافت وام پرداخته، و کاربران می توانند در زمان ذکر شده از طریق شماره تلفن پشتیبانی بانک رسالت به ارتباط با کارشناس پرداخته و شاهد رفع مشکل خود باشند.

پشتیبانی پیشخوان مجازی بانک رسالت

طبق تجربه کارشناسان پشتیبانی بانک رسالت، پیشخوان مجازی دستخوش اختلالات و ضعف شبکه اینترنتی شده و در نیمی از مواقع کاربران هنگام استفاده از این بستر دچار ابهام خواهند شد.

پیشخوان مجازی بانک رسالت ارائه دهنده خدماتی از جمله؛ ارسال رموز اینترنت بانک و همراه بانک رسالت، صدور رسالت کارت جدید، دریافت رموز اول و دوم کارت بانک رسالت، شارژ کیف پول، جابجایی مبالغ بالاتر ۱۰۰ میلیون تومان و… می باشد.

با توجه به اهمیت هر یک از خدمات ذکر شده در پیشخوان مجازی، ممکن است در مواردی کاربران دچار مشکل شده و وارد مرحله نهایی اقدام خود نشوند، در این میان می توانند توسط شماره تلفن پشتیبانی بانک رسالت با کارشناس مربوط به هر بخش ارتباط گرفته و به ادامه فعالیت خود در شماره تلفن پشتیبانی بانک رسالت بپردازند.

اینترنت بانک رسالت

کاربران بانک رسالت، برای دریافت خدمات مهمی چون دریافت وام از بانک رسالت، مشاهده اقساط، پرداخت اقساط به صورت ماهانه و یک جا، درخواست وام بانک رسالت و… می بایست از اینترنت بانک رسالت استفاده نمایند.

آدرس معتبر اینترنت بانک رسالت ibank.rqb.ir می باشد، که کاربران از طریق مرورگرهای معتبر می بایست وارد سامانه شده و به انجام اقدامات موردنیاز خود بپردازند.

پشتیبانی بانک رسالت می تواند کاربران را در مهمترین بخش استفاده از اینترنت بانک رسالت، ورود به این بستر یاری نموده و نام کاربری و رمز عبور را در اختیار ایشان قرار دهد.

همراه بانک رسالت

پشتیبانی بانک رسالت، همراه بانک های اختصاصی خود را جهت ارائه خدمات آنلاین به کاربران راه اندازی نموده است. با توجه به خدمات متنوع بانکداری اینترنتی، همراه بانک های “آی کاپ” و “ام رسالت” دو همراه بانک رسمی رسالت می باشند. ورود به “آی کاپ” با درج شماره تلفن همراه فرد و همچنین کدتایید پیامک شده امکان پذیر بوده، و ورود به ام رسالت تنها از طریق درج صحیح نام کاربری و رمز عبور میسر است.

پشتیبانی بانک رسالت برای هر کاربر نام کاربری و رمز عبوری منحصر به فرد تعریف نموده و مشتریان می توانند با درج شناسه  های اختصاصی خود، از بانکداری اینترنتی به صورت غیر حضوری دریافت خدمات داشته و از خدمات آنلاین نهایت استفاده را ببرند.

کلام آخر

به طور کلی می توانید از طریق شماره تلفن پشتیبانی بانک رسالت به کارشناس مربوطه متصل شده و دریافت خدمات خود را به صورت غیرحضوری انجام دهید.

افتتاح حساب اینترنتی، اعتبارسنجی مرات، بارگذاری سفته های الکترونیکی در آی کاپ و انجام اقدامات مربوط به ضامن را می توانید از طریق ارتباط با شماره پشتیبانی بانک رسالت پیگیری نموده و در دریافت خدمات خود از بانک رسالت نهایت بهره را ببرید.

بانکداری اینترنتی رسالت اولین بانک غیرحضوری کشور مفتخر است به ارائه خدماتی که کاربران در هر بانک دیگری می بایست متحمل زحمت ایاب و ذهاب، صبوری در صفوف طولانی و مشکلات دیگر خواهند شد.

کارشناسان پشتیبانی بانک رسالت همه روزه حتی جمعه ها و ایام تعطیل به حل مشکلات مشتریان می پردازند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد و صفر 9099072958