وکیل کمک
۰

احراز هویت غیر حضوری سجام

احراز هویت غیر حضوری سجام
بازدید 2991

احراز هویت غیر حضوری سجام یا همان سامانه جامع اطلاعات مشتریان، یکی از چالش برانگیز ترین اقداماتی بوده که متقاضیان دریافت کد بورسی باید آن را پشت سر می گذاشتند. خوشبختانه این سامانه برای سهولت در روند فرایند ثبت نام و احراز هویت، بستری را ایجاد کرد تا تمامی افراد که بیش تر از ۱۸ سال سن دارند، بتوانند به سادگی با مراجعه به وب سایت، sejam.ir این موضوع را پیگیری نمایند.

با در نظر گرفتن بحث ثبت نام مجدد سهام عدالت، ضرورت ثبت نام سجام و دریافت کد بورسی، بیش از پیش شده و تمامی جاماندگان این اوراق مشارکت، ملزم به طی کردن این فرآیند هستند.

چنانچه نیازمند دریافت راهنمایی بیش تر در این خصوص هستید، می توانید با مجموعه ما تماس گرفته، تاکارشناس مربوطه اطلاعات بیش تری را در این خصوص در اختیارتان قرار دهد.

شرایط انجام احراز هویت غیرحضوری سجام

۱_ متقاضیان احراز هویت غیر حضوری، باید فرایند اولیه ثبت نام خود را در سامانه سجام تکمیل کرده و کد پیگیری نام نویسی را نیز دریافت کرده باشند.

۲_ تنها افرادی که، ۱۸ سال و یا بیش تر دارند، می توانند احراز هویت الکترونیکی سجام را انجام دهند.

۳_ داشتن کارت ملی هوشمند و یا رسید ثبت نام در جهت اخذ کارت ملی جدید

۴_ امکان احراز هویت غیر حضوری تنها برای اشخاص حقیقی ایرانی امکان پذیر می باشد.

۵_ ثبت نام کننده، باید شخصا تمامی مراحل را انجام دهد.

۶_ تمامی اطلاعات ثبت شده باید مختص به متقاضی باشد و استفاده از اطلاعات شخص دیگری باعث، عدم نهایی شدن این فرایند خواهد شد.

احراز هویت غیرحضوری آنلاین سجام از طریق اپلیکیشن ها

جهت انجام احراز هویت غیر حضوری سجام، می توانید از برخی اپلیکیشن های موجود نیز استفاده نمایید، در اینجا ما نحوه انجام احراز هویت با برنامه سیگنال را برایتان شرح خواهیم داد؛

۱_ پس از نصب اپلیکیشن سیگنال، برنامه را باز کرده و گزینه “ثبت نام و احراز هویت سامانه سجام” را انتخاب نمایید.

راهنمای احراز هویت غیر حضوری سجام با برنامه سیگنال

۲_ در این بخش گزینه “احراز هویت سجام” را انتخاب کنید.

۳_ اطلاعات خواسته شده را در فیلدهای مربوطه وارد نمایید.

۴_ کد تایید ۵ رقمی اسال شده به خطتتان را وارد نماید.

۵_ فراموش نکنید، برای تکمیل فرایند احراز هویت با گوشی موبایل، نسخه اندروید اسمارت فون شما باید بیش تر از ۵ باشد، در نتیجه اگر تلفن شما اندروید کم تر از ۵ باشد، نمی توانید احراز هویت خود را انجام دهید، به همین خاطر می توانید با مجموعه ما تماس گرفته، تا کارشناس سجام وکیل کمک، این موضوع را پیگیری نماید.

در غیر این صورت هزینه را پرداخته و به سراغ مراحل بعدی بروید.

۶_ پس از پرداخت هزینه، گزینه “بازگشت به فرآیند احراز هویت” را انتخاب نمایید.

۷_ در صورتی که کارت ملی جدی خود را دریافت نموده اید، شماره سریال درج شده در پشت آن را وارد و در غیر این صورت کد پیگیری ثبت نام را ثبت نمایید.

۸_ یک عکس واضح از خودتان آپلود نمایید.

۹_ تصویر شما باید در محدوده ای که با رنگ سبز مشخص شده قرار بگیرد.

1_ راهنمای احراز هویت غیر حضوری سجام با برنامه سیگنال

۱۰_ پس از تایید عکس، بر روی گزینه مرحله بعد ضربه بزنید.

۱۱_ در این مرحله باید امضا خود را ثبت نمایید، برای این کار بهتر است، امضای خود را بر روی یک کاغذ سفید، ثبت کرده و تصویر آن را بارگذاری نمایید.

۱۲_ در این مرحله متنی نمایش داده می شود که شما باید هنگامی که این متن را با صدای بلند و واضح می خوانید، از خود ویدیو گرفته و فیلم مربوطه را در محل مخصوص بارگذاری نمایید.

۱۳_ در این بخش تمامی اطلاعات ثبت شده برای بررسی نهایی به متقاضی نشان داه می شود، در صورت صحت اطلاعات گزینه”تایید اطلاعات” را انتخاب نمایید.

2_راهنمای احراز هویت غیر حضوری سجام با برنامه سیگنال

سایت سامانه احراز هویت الکترونیکی سامانه سجام

اطلاعات هویتی، ارتباطی، شغلی و بانکی افراد به صورت الکترونیکی بر روی سیستم سامانه سجام ثبت شده و به دلیل جمعیت زیاد متقاضیان، بستری فراهم گردیده تا افراد بتوانند با ورود به سایت احراز هویت الکترونیکی سجام، این فرایند را تکمیل نمایند.

کاربران در جهت ثبت نام احراز هویت غیر حضوری باید وارد وب سایت، sejam.ir شده و گزینه احراز هویت الکترونیک را انتخاب کنند.

نحوه ثبت نام اینترنتی غیرحضوری احراز هویت سجام

ثبت نام کنندگان، جهت انجام فرآیند احراز هویت و تکمیل مراحل ثبت نام خود در سامانه سجام، می توانند از کارگزاری های رسمی که در سایت این سامانه قرار گرفته، استفاده کنند.

به همین خاطر، متقاضیان با ورود به سایت، sejam.ir می توانند یکی از کارگزاری های موجود را جهت تکمیل فرایند احراز هویت الکترونیکی سجام خود انتخاب نمایند.

آخرین مراحل برای دریافت کد سجام غیر حضوری

فراموش نکنید، برای دریافت کد سجام، صرفا ثبت نام و احراز هویت در این سامانه کافی نبوده و نیاز به نام نویسی در یکی از کارگزاری های مربوطه نیز خواهید داشت. برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون این موضوع، می توانید با ما تماس گرفته تا کارشناسان سرمایه گذاری مرکز وکیل کمک، با ارائه خدمات مشاوره غیر حضوری سرمایه گذاری، به سوالات شما پاسخ داده و ابهاماتتان را نیز مرتفع سازند.

سخن نهایی

کارشناسان مجموعه ما با در نظر گرفتن، اهمیت اطلاع از نحوه احراز هویت غیر حضوری، دست به نگارش این مطلب زده اند تا باسخ مناسبی به چگونه احراز هویت غیر حضوری سجام را انجام دهم؟ داده باشند.

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، برای احراز هویت الکترونیکی سجام، روش های مختلفی وجود دارد که شما به سلیقه خود یکی از راه ها را برگزیده و این موضوع را پیگیری می نمایید. البته مجموعه وکیل کمک با در نظر گرفتن شرایط کندی اینترنت و بروز خطای سرورها، بستری را فراهم ساخته، تا شما بتوانید تنها با یک تماس و بدون پرداخت هیچ هزینه ای احراز هویت غیر حضوری خود را انجام دهید، برای دریافت اطلاعات بیش تر در این خصوص می توانید با ما تماس بگیرید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد و صفر 9099072958