وکیل کمک

احراز هویت غیر حضوری سامانه ثنا

احراز هویت غیر حضوری سامانه ثنا
بازدید 9060

برای امنیت اطلاعات و سهولت در روند ثبت نام در سامانه ثنا، می توانید احراز هویت غیر حضوری سامانه ثنا را خودتان با گوشی موبایل انجام دهید. ما برای سهولت روند انجام احراز هویت، تمامی مراحل احراز هویت غیر حضوری ثنا را به همراه آموزش تصویری برای شما در این مطلب آورده ایم.

معرفی سامانه احراز هویت غیر حضوری ثنا

سامانه احراز هویت ثنا همان وب سایت ثبت نام غیر حضوری ثنا به آدرس sana.adliran.ir می باشد. بعد از اینکه شما مراحل اولیه ثبت نام را انجام دادید، ضروری است که فرآیند احراز هویت را به منزله تایید اطلاعات وارد شده و اعتبار سنجی، انجام دهید.

برای انجام احراز هویت باید وارد سامانه ثنا شده، گزینه ثبت نام بر خط شخص حقیقی را انتخاب کرده و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده وارد مرحله احراز هویت آنلاین ثنا می شوید.

نحوه احراز هویت غیر حضوری سامانه ثنا

 ۱_ بعد از طی کردن مراحل اولیه ثبت نام در سامانه ثنا (می توانید مطلب ثبت نام در سامانه ثنا را مطالعه کنید) وارد صفحه پرnاخت هزینه احراز هویت غیر حضوری ثنا می شوید.

۲_ برای پرداخت هزینه با انتخاب پرداخت اینترنتی درگاه آپ به صفحه درگاه پرداخت هدایت می شوید و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود می توانید، هزینه را پرداخت کنید.

 

احراز هویت آنلاین ثنا

 

۳_ بعد از پرداخت هزینه، گزینه شروع احراز هویت غیر حضوری را انتخاب کنید.

۴_ در این بخش باید نمونه امضای خود را وارد کنید، به علت خطای زیاد در وارد کردن نمونه امضا با کامپیوتر بهتر است مراحل احراز هویت با گوشی موبایل انجام شود.

 

احراز هویت غیر حضوری ثنا

 

۵_ با توجه به دستورالعمل در این بخش باید از چهره خود عکس بگیرید. (در صورت استفاده از گوشی موبایل، با دوربین سلفی و در صورت استفاده از لپ تاپ و کامپیوتر از دوربین وب کم خود استفاده کنید)

 

احراز هویت برخط ثنا

 

۶_ حال باید از خود ویدیو بگیرید، برای ضبط ویدیو می توانید از ۲ روش گفته شده استفاده کنید. در روش اولی باید جمله ای را که برای شما نشان داده می شود را بگویید.

 

مرحله ویدیو گرفتن در احراز هویت غیر حضوری سامانه ثنا

 

در روش دوم مطابق تصویر زیر الگویی به شما نشان داده می شود که باید دقیقا همان الگو را با دست خود در مقابل دوربین نشان داده و از خود ویدیو بگیرید.

 

نشان دادن الگو برای احراز هویت آنلاین ثنا

 

بعد از انجام تمامی مراحل گفته شده، احراز هویت غیر حضوری شما در سامانه ثنا به صورت کامل انجام می شود و برای شما یک کد ثنا نیز ارسال می شود که پس از این با استفاده از این کد می توانید وارد خساب کاربری خود در سامانه شوید.

احراز هویت غیر حضوری ثنا با گوشی

مراحل احراز هویت غیر حضوری ثنا با گوشی موبایل هوشمند درست مثل کامپیوتر انجام می شود. پیشنهاد می شود برای احراز هویت آنلاین ثنا از گوشی موبایل خود استفاده کنید زیرا بسیاری از چالش هایی که با کامپیوتر و لپ تاپ مثل ثبت دقیق امضا را نخواهید داشت، به عبارتی درصد خطای گوشی موبایل بسیار کم تر از سیستم می باشد.

همچنین بهترین مروگر برای احراز هویت بر خط ثنا استفاده از مرورگر کروم می باشد، اگر با گوشی آیفون اقدام به احراز هویت غیر حضوری ثنا می کنید، بهتر است از مرورگر safari استفاده کنید.

مدارک لازم برای احراز هویت سامانه ثنا

برای احراز هویت غیر حضوری ثنا نیازی به مدارک خاصی ندارید، اطلاعاتی که در مرحله اول ثبت نام وارد می کنید تنها نیاز شما برای ثبت نام و احراز هویت هستند.

البته در صورتی که شما احراز هویت خود را به صورت حضوری انجام می دهید، حتما باید مدارک شناسایی، شماره تلفن و امضای الکترونیکی خود را به همراه داشته باشید.

نکات مهم برای احراز غیر حضوری ثنا برای رفع خطای عدم پشتیبانی دوربین

۱_ کیفیت دوربین : دوربین موبایل و یا سیستم شما باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد، در غیر این صورت با خطای عدم پشتیبانی دوربین رو به رو می شوید.

۲_ مناسب نبود شرایط و نور : ضروری است که عکسبرداری و ضبط ویدیو در شرایطی انجام شود که نور محیط مناسب باشد، زیرا نبود شرایط مناسب و نور خوب باعث می شود تا چهره شما غیر قابل تشخیص باشد.

۳_ فاصله نامناسب چهره از لنز دوربین : عکس و ویدیویی که می گیرید دقیقا باید همان شرایطی را دارا باشد که خواسته شده است.

۴_ حضور افراد دیگر کنار شما در کادر دوربین

۵_ نپوشاندن صورت

۶_ نداشتن آرایش

سخن نهایی

اگر با رعایت تمامی مواردی که در این مطلب برایتان شرح داده ایم باز هم هنگام احراز هویت غیر حضوری سامانه ثنا، دچار مشکل شده اید باید از صفحه احراز هویت بر خط ثنا خارج شده و حدود ۳۰ دقیقه بعد دوباره تمامی مراحل را تکرار کنید. در صورتی که باز هم با مشکل مواجه شدید می توانید با کارشناسان مجموعه وکیل کمک تماس بگیرید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. حسن بابایی گفت:

    سلام وقت بخیر!
    برای احراز هویت غیر حضوری سامانه ثنا من رمز دوم برا پرداخت هزینه ندارم چه کاری باید انجام بدم یا چه جوری میتونم رمز دوم دریافت کنم؟؟؟

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      برای دریافت رمز دوم و پرداخت هزینه احراز هویت غیر حضوری سامانه ثنا باید به عابر بانک مراجعه نمایید.

  2. باباخانی گفت:

    برای احراز هویت غیر حضوری در سامانه ثنا حتما باید از خودمون عکس و ویدیو بگیریم؟؟؟ راهی نیست بدون گرفتن عکس و ویدیواین کار رو انجام بدیم.

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      خیر. حتما باید مراحل گفته شده را برای احراز هویت سامانه ثنا طی نمایید.

    2. اسدالله ناظمی پور گفت:

      من ثبت نام کردم و پیامک تایید احراز هویت هم برای من آمدحتی یک رمز ورود به سامانه هم بهم داد ولی بعدش یک پیام دیگری آمد که عکس و امضاء شما تایید نشد . دو سوال دارم اول اینکه آیا همون رمز ورودی که بهم داده کد ثنا تلقی میشود؟ دوم اینکه پیامک عدم تایید امضا و عکس چه معنی دارد و باید کاری انجام دهم؟ ضمنا از من وجهی درخواست نکرد

      1. گروه وکیل کمک گفت:

        سلام کاربر گرامی!
        کد ارسال شده همان کد ورودی ثنا می باشد و جهت رفع مشکل عدم ثبت عکس و امضا خود باید وارد قسمت ویرایش اطلاعات شوید. در صورتی که موفق به اصلاح مشکل و یا دسترسی به اکانت خود نشدید، می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ از طریق تلفن ثابت، بدون کد، صفر و پیش شماره تماس بگیرید.

  3. ساناز محسنی گفت:

    برای احراز هویت غیر حضوری سامانه ثنا، یعنی باید تمامی این شرایط رو داشته باشیم، حتی یکیشو نداشه باشیم احراز هویت انجام نمیشه؟؟؟؟؟

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      شرایط احراز هویت غیر حضوری سامانه ثنا در متن به صورت کامل توضییح داده شده است.

  4. بهادر گفت:

    ثبت ثنای من در مرحله پرداخت گیر کرده و جلوتر نمیره
    چه باید کرد
    با تشکر از شما

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      هنگام احراز هویت غیر حضوری ثنا، ممکن است با خطای پرداخت مواجه شوید، این خطا به دلایل مختلفی رخ می دهد، جهت پیگیری این موضوع و رفع مشکل خود می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ از طریق تلفن ثابت، بدون کد و صفر تماس بگیرید تا کارشناس مربوطه، مشکل شما را مرتفع سازد.

  5. هیوا گفت:

    سلام
    زمانی که داره ویدئو ضبط میشه جمله خاصی رو باید تکرار کنیم؟!

تماس از تلفن ثابت بدون کد و صفر 9099072958