وکیل کمک
۰

نحوه ورودو ثبت نام سامانه سنام sanam.eadl.ir |راهنمای تصویری

ثبت نام سامانه سنام
بازدید 3023

سامانه سنام با هدف ارائه لیست کاملی از موسسات و مترجمان رسمی در سراسر کشور راه اندازی شده و امکان دریافت اصالت تمبر ترجمه برای افراد پس از ثبت نام سامانه سنام فراهم شده است.

ارائه ترجمه مدارک تحصیلی و شغلی هنگام اپلای و مهاجرت از کشور، یکی از مهم ترین اقداماتی است که افراد نیازمند آن هستند. البته ترجمه این مدارک باید توسط مراکز معتبر و مورد تایید وزارت امور خارجه انجام شود زیرا در غیر اینصورت، مدارک توسط شرکت مقصد تایید نمی شود و باعث اختلال در روند مهاجرت فرد خواهند شد. 

البته در روزهای اخیر آدرس سامانه سنام تغییر پیدا کرده و روند انجام امور نیز دستخوش تغییراتی بوده، در همین راستا، در ادامه قصد داریم تا راهنمای کاملی را در خصوص نحوه ورود و ثبت نام سامانه سنام را برایتان شرح دهیم.

در صورت تمایل به دریافت لیست مترجمان استان محل زندگی خود، به صورت تلفنی، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ورود به سامانه سنام

  1. ورود به یکی از مروگرهای سیستم یا گوشی موبایل
  2. جستجوی عبارت “سامانه سنام” یا “sanam.eadl.ir
  3. انتخاب لینک مربوطه از میان نتایج جستجو

راهنمای تصویری ورود به سامانه سنام

  1. وارد یکی از مروگرهای گوشی موبایل یا سیستم خود شوید و عبارت “سامانه سنام” یا “sanam.eadl.ir” را جستجو نمایید.راهنمای تصویری ورود به سامانه سنام
  2. از میان نتایج جستو، لینک مربوطه را انتخاب و وارد وب سایت شوید.راهنمای تصویری ورود به سامانه سنام
  3. حال با درج نام کاربری و رمز عبور می توانید وارد پنل کاربری خود شوید و امور مورد نظر را پیگیری نمایید.ثبت نام سامانه سنام

ثبت نام سامانه سنام

  1. ورود به سامانه سنام
  2. انتخاب لینک “ثبت نام” از قسمت “پنل ورود کاربران سایت
  3. تکمیل فرم و درج موارد خواسته شده

راهنمای تصویری ثبت نام سامانه سنام

  1. پس از ورود به سامانه سنام، بر روی لینک “ثبت نام” از قسمت “پنل ورود کاربران سایت” کلیک کنید.راهنمای تصویری ثبت نام سامانه سنام
  2. اطلاعاتی مانند؛ کد ملی، نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، تلفن همراه، پست الکترونیک و گذرواژه را در فیلدهای مربوطه درج و بر روی دکمه “ثبت و ادامه” کلیک کنید.راهنمای تصویری ثبت نام سامانه سنام
  3. با طی نمودن تمامی مراحل و ارائه اطلاعات خواسته شده می توانید نام کاربری و رمز عبور خود به سامانه سنام را دریافت نمایید.

امکانات سامانه سنام

سامانه سنام ۳ خدمت اصلی را برای کاربران خود فراهم آورده که عبارتند از؛

_ لیست دفاتر ترجمه رسمی

کاربران سامانه سنام می توانند بر اساس ۴ معیار نام دفتر، شماره پروانه، استان و شهر محل دفتر ترجمه رسمی، اقدام به جستجوی دفاتر ترجمه رسمی معتبر و دارای مجوز تایید بپردازند.

البته در صورتی که هیچ کدام از فاکتورها تعیین نگردند، سایت سنام، لیست تمامی دفاتر ترجمه رسمی دارای مجوز در سرتاسر کشور را به شما نمایش خواهد داد.

_ لیست مترجمان رسمی

جستجوی اسامی مترجمان رسمی دارای پروانه با توجه به ۶ فاکتور؛ نام، نام خانوادگی، استان، شهر، زبان تخصصی مترجم و ادرس اقاتگاه امکان پذیر است و در صورتی که هیچ کدام از این اطلاعات وارد نشوند، سایت اسناد و امور مترجمان، لیست تمامی مترجمان دارای پروانه را در سرتاسر کشور به شما نشان می دهد.

_ استعلام اصالت تمبر ترجمه

کاربران می توانند با درج شماره تمبر و کد امنیتی، استعلام اعتبار ترجمه ای که برای آن ها صورت گرفته را دریافت نمایند.

ایرانیانی که قصد خروج از کشور را دارند، لازم است تا علاوه بر ترجمه اسناد اقدام به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه خود نمایند.

سخن نهایی

سامانه سنام توسط معاونت حقوقی اداره کل اسناد و امور مترجمان قوه قضاییه راه اندازی شده و تمامی افرادی که قصد ارائه ترجمه مدارک تحصیلی و شغلی خود را دارند می توانند جهت دریافت لیست دفاتر ترجمه رسمی و مترجمین رسمی وارد این سامانه شوند.

این نکته مهم را فراموش نکنید که عدم دریافت لیست مترجمین و دفاتر رسمی ممکن است باعث شود تا شما ترجمه مدارک خود را به یک مرکز نامعتبر سپرده و در پی آن نیز روند مهاجرت شما به دلیل عدم تایید مدارک توسط شرکت مقصد با اختلال مواجه شود.

در نهایت بهتر است جهت پیشگیری از وقوع چنین وقایعی، با نحوه ورود به سامانه سنام و ثبت نام در وب سایت آشنا شوید. در صورت تمایل به دریافت لیست دارالترجمه های رسمی، می توانید با کارشناسان مرکز ما تماس بگیرید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد و صفر 9099072958