وکیل کمک
۰

دانلود برنامه تامین اجتماعی من

دانلود برنامه تامین اجتماعی من
بازدید 1511

برنامه تامین اجتماعی من، توسط سازمان تامین اجتماعی جهت دسترسی آسان تر و جلوگیری از اتلاف هزینه و وقت افراد راه اندازی شده و تمامی افراد از جمله بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران می توانند به این سامانه مراجعه و از خدمات مختلف آن استفاده نمایند.

در ادامه مقاله نحوه دانلود برنامه تامین اجتماعی من و استفاده از برنامه مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی را به طور کامل برای شما شرح داده ایم.

در صورت وجود هر گونه ابهام یا سوال، می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کنید و از راهنمایی های آنها در این زمینه استفاده نمایید.

دانلود برنامه تامین اجتماعی من

برای استفاد از برنامه بیمه تامین اجتماعی من، ابتدا باید در این برنامه ثبت نام کنید. امکانات مختلف موجود در این سامانه در ادامه مقاله ارائه شده است.

  1. مشاهده سوابق بیمه، نوع بیمه و مشخصات شعبه
  2. بخش پرسش و پاسخ که پرسش های متداول کاربران را پاسخ می دهد و بسیاری از ابهامات ذهنی شما را بر طرف می کند.
  3. مشاهده فیش حقوقی مستمری بگیران
  4. دسترسی به فرم های سازمانی
  5. اخبار سازمان تامین اجتماعی

نحوه دانلود برنامه تامین اجتماعی من 

وارد لینک زیر شده و اپلیکیشن مربوطه را مطابق با نوع سیستم عامل خود دانلود نمایید.

دانلود برنامه تامین اجتماعی من

نحوه استفاده از برنامه مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی

کارفرمایان، مستمری بگیران و تمامی بیمه شدگان می توانند پس از دانلود برنامه تامین اجتماعی من، از خدمات آن استفاده کنند. در ادامه مقاله راهنمای تصویری نحوه استفاده از نرم افزار تامین من را ارائه کرده ایم.

ابتدا طبق فرآیند گفته شده در مطلب فوق، نرم افزار تامین من را دانلود کنید.

پس از دانلود برنامه و اجرای آن، صفحه ای مشابه تصویر زیر به شما نمایش داده خواهد شد. برای استعلام خدمات غیر حضوری، خدمت مورد نظر را از لیست نمایش داده شده انتخاب نمایید.

نحوه استفاده از برنامه مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی

در این قسمت ما خدمات مربوط به بیمه شدگان را انتخاب کرده ایم. با انتخاب این گزینه، صفحه ای مطابق تصویر زیر نمایش داده خواهد شد و برای انجام ادامه فرآیند باید اطلاعات خواسته شده را در فیلد های مربوطه وارد کنید.

1_نحوه استفاده از برنامه مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی

اگر قبلا در این سامانه ثبت نام نکرده اید، باید گزینه ثبت نام سامانه مشاهده سوابق را انتخاب نمایید.

اگر شما کارفرما هستید و قصد دارید استعلام بدهی خود را دریافت کنید، باید روی گزینه کارفرمایان کلیک نمایید. پس از نمایش صفحه زیر، اطلاعات خواسته شده را وارد و گزینه استعلام را لمس کنید تا استعلام بدهی ها برایتان نمایش داده شود.

2_نحوه استفاده از برنامه مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی

با کلیک بر روی گزینه پرسش و پاسخ، می توانید حوزه مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این مرحله تمام سوالات مربوط به این بخش برای شما نمایش داده خواهد شد.

3_نحوه استفاده از برنامه مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی

بخش های اصلی اپلیکیشن تامین من

این اپلیکیشن به کاربران امکانات متنوعی را ارائه می‌دهد. 

در ادامه بخش های اصلی آن را معرفی خواهیم کرد؛

  • خانه
  • درمان
  • کارتابل
  • حساب کاربری

_ خانه

در این قسمت، خدماتی مانند اعلام و بررسی سابقه، هدیه ازدواج، بازرسی ها، قراردادها، انعقاد قرارداد بیمه دانشجویی و نحوه محاسبه مبلغ مستمری بازنشستگی قابل دسترسی خواهند بود و با ورود به بخش خانه می توانید از تمامی خدمات مذکور، استفاده نمایید.

_ درمان

در این بخش دو خدمت اصلی شامل وضعیت حمایت های درمانی و نسخه الکترونیک من ارائه شده است. در بخش اول (بخش مربوط به حمایت های درمانی) می توانید از حمایت های موجود تا تاریخ جاری مطلع شوید. در بخش بعدی با عنوان نسخه الکترونیک من می توانید نسخه های الکترونیک خود را مشاهده نمایید.

البته به صورت خودکار، نسخه های ارائه شده در ۷ روز اخیر در این بخش قابل مشاهده می باشد. در صورتی که می خواهید نسخه ها در بازه زمانی بیشتر را مشاهده کنید، بازه زمانی مورد نظر را در این بخش انتخاب نمایید.

_ کارتابل

در این قسمت می توانید تمامی درخواست های ثبت شده خود را مشاهده و همچنین از نتایج اقدامات آن مطلع گردید.

این بخش شامل دو قسمت بوده که قسمت اول آن “درخواست های من” می باشد و از این طریق می توانید درخواست های ثبت شده را پیگیری نمایید.

بخش بعدی، “صندوق شخصی من” بوده که این قسمت فضایی برای نگهداری و اشتراک گذاری اسناد و مکاتبات در تامین من می باشد.

_ حساب کاربری

کاربران می توانند اطلاعات حساب کاربری خود از جمله اطلاعات هویتی، شماره حساب بانکی، شماره تلفن و … را در این بخش مشاهده و ویرایش کنند. 

نکات استفاده از اپلیکیشن تامین من

کاربرانی که قصد دارند برنامه مای تامین را با گوشی اندروید خود دانلود کنند، تلفن آنها باید دارای سیستم اندروید نسخه ۵ یا بالاتر باشد. در غیر این صورت امکان دانلود و استفاده از این برنامه را نخواهند داشت.

همچنین افرادی که دارای گوشی های آیفون هستند، برای استفاده از این برنامه باید حداقل یکی از مرورگر های کروم یا فایر فاکس را روی گوشی موبایل خود نصب کنند.

البته افرادی که دارای گوشی های اندرویدی با سیستم عامل کمتر از ۵ هستند، می توانند با ورود به hamrah.tamin.ir جهت استفاده از نسخه تحت وب آن اقدام نمایند زیرا محدودیتی در نوع سیستم عامل و نسخه آن وجود ندارد.

کلام پایانی

در مقاله فوق لینک دانلود مستقیم برنامه تامین اجتماعی من و اپلیکیشن تامین اجتماعی من ios را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

بخش های اصلی این برنامه شامل، خانه، درمان کارتابل و حساب کاربری می باشند که هر یک را به اختصار توضیح داده ایم. همچنین نحوه استفاده از برنامه مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی به طور کامل ارائه شده است.

چنانچه پس از مطالعه مطالب فوق همچنان سوال یا ابهامی دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد و صفر 9099072958