وکیل کمک
۰

ثبت چک در اپلیکیشن ۷۲۴

ثبت چک در اپلیکیشن 724
بازدید 2155

در عصر امروز، با پیشرفت فناوری و توسعه اینترنت، مردم به دنبال راه‌هایی برای سهولت در انجام امور مختلف هستند. یکی از این امور، پرداخت وجوه و صدور چک‌بوده که با روش‌های جدید و نوینی همچون استفاده از اپلیکیشن ۷۲۴، به سادگی و با سرعت بالا انجام می‌شود.

خوشبختانه این برنامه یکی از دو اپلیکیشن، مورد تایید بانک مرکزی بوده و این ویژگی در جدیدترین نسخه اش برای کاربران، فراهم شده است.

جهت ثبت چک صیادی خود، در بستری امن میتوانید از ویدئو زیر استفاده نمایید.

در ادامه شما را با نحوه ثبت چک در برنامه ۷۲۴، آشنا خواهیم کرد. در صورتی که نتوانستید، جدیدترین نسخه این برنامه را دانلود کنید، می توانید با مجموعه ما تماس گرفته، تا کارشناس مربوطه فایل خام و بدون ویروس این برنامه را برای شما ارسال نماید.

ثبت چک در اپلیکیشن ۷۲۴

ثبت چک در سامانه صیاد، یکی از اقدامات اجباری می باشد که بانک مرکزی به منظور کاهش چک های برگشتی، برای تمامی افرادی که دارای دسته چک بوده و از آن استفاده می کنند، در نظر گرفته است.

خوشبختانه به دلیل عدم دسترسی، عموم مردم به اینترنت بانک ها، بانک مرکزی دو برنامه ۷۲۴ و آپ را برای ثبت چک معرفی کرده، در نتیجه، دارندگان چک می توانند، با ثبت اطلاعات کارت بانکی خود (همان احراز هویت)، استعلام چک مربوطه را با استفاده از اپلیکیشن ۷۲۴ انجام دهند.

نحوه ثبت چک در برنامه ۷۲۴

به منظور ثبت چک در برنامه ۷۲۴، باید این اپلیکیشن را از قبل دانلود و بر روی گوشی هوشمند خود نصب کرده باشید. خوشبختانه این برنامه در نسخه های متفاوتی و مطابق با سیستم عامل های اندروید و ios در دسترس کاربران قرار گرفته است.

نکته : در صورتی که از قبل این برنامه را بر روی اسمارت فون خود نصب کرده اید، بهتر است آن را به جدیدترین نسخه موجود ارتقا دهید.

۱_ وارد برنامه ۷۲۴ شده و گزینه “سامانه صیاد” را انتخاب نمایید.

 

راهنمای ثبت چک در برنامه 724

 

۲_ در این بخش دو گزینه متفاوت وجود دارد، اولین گزینه مربوط به خدمات صادر کننده چک و دومین گزینه مربوط به خدمات دریافت کننده چک می باشد.

در صورتی که قصد ثبت چک را دارید، باید در قسمت خدمات صادر کننده چک بمانید و از منوی باز شده، گزینه “ثبت چک” را انتخاب نمایید.

1_ راهنمای ثبت چک در برنامه 724

 

۳_ بانک صادر کننده چک را انتخاب نمایید.

2_راهنمای ثبت چک در برنامه 724

 

۴_ در این مرحله به دلایل امنیتی، یک احراز هویت انجام می شود. در این بخش شما باید، اطلاعات بانکی و رمز دوم پویا خود را وارد نمایید.

۵_ شناسه ۱۶ رقمی چک صیادی خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید، و بر روی گزینه “استعلام اطلاعات چک” کلیک نمایید.

3_ راهنمای ثبت چک در برنامه 724

 

نکته : برای ثبت چک در این برنامه باید از قبل کارت بانکی خود را ثبت کرده باشید، برای این منظور، گزینه “ثبت کارت” را انتخاب و با وارد کردن اطلاعاتی مانند؛ شماره کارت، تاریخ انقضا و غیره، کارت خود را ثبت نمایید.

نکات مربوط به ثبت چک در برنامه ۷۲۴

_ ثبت چک صیادی در این برنامه، دارای ۱۲۰۶ ریال کارمزد می باشد که پس از انجام احراز هویت شما، از حساب بانکی ثبت شده، کسر خواهد شد.

_ اپلیکیشن ۷۲۴ یکی از دو برنامه ای می باشد که بانک مرکزی، اجازه ثبت چک را به آن ها داده است.

_ این برنامه در کنار خدمات گوناگونی که به صادر کنندگان چک ارائه می دهد، امکاناتی نیز برای دریافت کنندگان در نظر گرفته است. به عنوان مثال، افراد دریافت کننده چک می توانند با استفاده از این اپلیکیشن، از وضعیت چک خود مطلع شوند.

سخن نهایی

خوشبختانه با معرفی برنامه ۷۲۴ به عنوان یک اپلیکیشن معتمد بانک مرکزی، در جهت ثبت چک، دیگر نیازی به فعال سازی همراه بانک ها نیست و افراد می توانند تمامی مراحل ثبت چک های خود را با استفاده از این برنامه تکمیل نمایند.

در صورتی که هنگام ثبت چک با اپلیکیشن ۷۲۴ با پیام عدم ثبت چک و خطار رو به رو شدید، می توانید برای رفع مشکل خود با مجموعه ما تماس بگیرید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد و صفر 9099072958