وکیل کمک
۰

شرایط ضامن وام بانک رسالت

شرایط ضامن وام بانک رسالت
بازدید 3874

بانک رسالت هنگام ارائه تسهیلات به مشتریان خود، تمامی شرایط و توان مالی اشخاص را در نظر گرفته و بهترین نوع وام را به افراد معرفی می کند. به عبارتی شرایط ضامن وام بانک رسالت برای تسهیلات مختلف، متفاوت و با توجه به میزان اعتبار متقاضی تعیین می گردد.

جهت آگاهی کامل از شرایط ضامن دریافت وام بانک رسالت، ویدئ زیر را با دقت مشاهده نمایید.

به خاطر داشته باشید یکی از مهم ترین اقداماتی که باید در این راستا پیگیر آن باشید، دریافت اعتبار سنجی از سامانه مرات بوده، زیرا اصلی ترین عامل تعیین کننده مدارک و شرایط وام گیرنده و ضامن می باشد.

با توجه به عدم داشتن اطلاعات و آگاهی کافی پیرامون موضوع شرایط ضامن وام بانک رسالت در ادامه این مطلب تلاش کرده ایم تا اطلاعات کامل و دقیقی را در اختیار شما قرار داده و همچنین می توانید جهت دریافت مشاوره وام های بانک رسالت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شرایط ضامن وام بانک رسالت

شرایط ضامن وام بانک رسالت

شرایط ضامن بانک رسالت به شدت مهم و حائز اهمیت است، زیرا تعیین کننده میزان اعتماد بانک به ضامن و در نهایت احتمال تاثیرگذاری آن بر تصمیم نهایی بانک برای اعطای وام به وام‌ گیرنده است. 

به خاطر داشته باشید، شرایط ضامن بانک رسالت رابطه مستقیمی با نتیجه اعتبار سنجی ایشان داشته و به شرح زیر می باشد؛

وضعیت ممتاز 

در صورتی که فرد رتبه ممتاز را در اعتبار سنجی کسب نماید، هیچ مشکلی جهت دریافت وام های این موسسه مانند وام ازدواج نداشته و می تواند بدون ارائه سفته و چک این تسهیلات را دریافت نماید.

وضعیت کاملا متناسب 

متقاضی با کسب رتبه کاملا متناسب تنها با ارائه یک فقره چک که فردی معتبر و مطمئن پشت آن را امضا کرده باشد، قادر به دریافت وام بانک رسالت است.

وضعیت متناسب 

شرایط ضامن وام برای گروهی که وضعیت متناسب را کسب نموده اند کمی پیچیده تر از دیگر گروه ها می باشد زیرا جهت دریافت وام نیاز به ارائه یک فقره چک یا سفته از سوی وام گیرنده و یک فقره چک یا سفته از سوی ضامن می باشد.

نکته: امکان ارائه ۲ فقره چک یا یک فقره چک و یک فقره سفته امکان پذیر بوده اما وام گیرنده و ضامن هر دو نمی توانند سفته بدهند.

وضعیت نامتناسب

وضعیت نامتناسب نشان دهنده عدم داشتن شرایط لازم وام گیرنده جهت دریافت تسهیلات بوده، یعنی فرد نمی تواند به دلیل وجود بدهی های بانکی و بد حسابی هنگام بازپرداخت تسهیلات دریافت شده، از بانک رسالت وام بگیرد.

شرایط ضامن وام ازدواج بانک رسالت ۱۴۰۲

ازدواج یکی از مهم‌ترین رویدادهای زندگی انسان است که همراه با هزینه‌های بسیاری مانند خرید مسکن، تجهیزات خانگی و مبلغ عقد می باشد. نک رسالت جهت کمک به جوانان اقدام به ارائه وام ازدواج با شرایطی بسیار انعطاف پذیر، به همراه ضمانت نامه ضامن قابل قبول و مبلغی قابل توجه نموده است.

زوجین جهت دریافت این نوع تسهیلات، ابتدا باید اعتبار سنجی خود را از سامانه مرات دریافت و پس از تعیین نتیجه شخص می تواند، اقدام به ثبت درخواست دریافت وام خود نماید.

شرایط ضامن وام ازدواج بانک رسالت ۱۴۰۲

مدارک ضامن وام بانک رسالت

  • اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی وام گیرنده و ضامن (در صورت داشتن توضیحات کپی از صفحه توضیحات)
  • یک فقره چک از وام گیرنده
  • یک فقره چک از ضامن 
  • در صورتی که وام گیرنده یا ضامن کاسب باشد، اصل و کپی جواز کسب و پرینت سه ماهه از حساب چک
  • آخرین فیش حقوقی و حکم کارگزینی وام گیرنده و ضامن (افراد کارمند)
  • ارائه نامه گواهی کسر از حقوق از ادارات دولتی یا شرکت های خصوصی معتبر به گونه ای که مبلغ خالص حقوق دریافتی حداقل ۴ برابر قسط وام باشد.
  • قبض تلفن از محل زندگی وام گیرنده و ضامن

سخن نهایی

در نتیجه، مشخص است که بانک رسالت برای اخذ وام به مشتریان خود، از ضامن استفاده می‌کند و برای تأمین امنیت و کاهش ریسک وام‌دهی، شرایطی را برای ضمانت‌ های قابل قبول تعیین کرده است.

همچنین، برای بررسی وضعیت مالی و قابلیت اقتصادی ضامن، برخی از مدارک ضروری را از ضامن درخواست می‌کند. با دانستن این شرایط و مدارک مورد نیاز، می‌توانید با اطمینان بیشتری به درخواست وام از بانک رسالت بپردازید.

به خاطر داشته باشید یکی از مدارکی که تاثیر مستقیمی در مدارک دریافت وام می گذارد، نتیجه اعتبارسنجی بوده که جهت دریافت آن باید وارد سامانه مرات شوید و اطلاعات خواسته شده با دقت و به درستی درج نمایید. پس از دریافت نتیجه و ارائه آن به بانک نیز، در صورتی که مشمول اخذ تسهیلات باشید، بانک وام را به شما ارائه می دهد.

همچنین جهت دریافت مشاوره تسهیلات وام بانک رسالت نیز می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد و صفر 9099072958