وکیل کمک
۰

سامانه نوبت دهی قضایی

سامانه نوبت دهی قضایی
بازدید 4076

با توجه به اینکه سامانه نوبت دهی قضایی از سوی قوه قضاییه، برای دریافت نوبت آنلاین برای حضور در مراجع اجرای احکام، ایجاد شده، پس ضروری می باشد که از نحوه دریافت نوبت از این سامانه آگاه شوید، زیرا دریافت نوبت از سامانه نوبت دهی قضایی باعث شده، تا روند انجام امور قضایی شما سرعت بیش تری داشته باشد.

با توجه به این موضوع که این سامانه یک، سامانه جدید است، در این مقاله ما برای شما نحوه نوبت دهی اینترنتی قوه قضایی را شرح داده، تا بتوانید بدون هیچ نوع مشکلی نوبت آنلاین خود را دریافت نمایید.

البته ممکن است هنگام دریافت نوبت با مشکلاتی از قبیل بیرون پریدن از سایت، عدم لود شدن صفحه، شطرنجی شدن و نصفه بالا آمدن صفحه (که تمامی این مشکلات بر اساس گزارش کاربران بوده است) مواجه شوید، چنانچه با چنین مشکلاتی رو به رو شدید می توانید با مجموعه وکیل کمک تماس گرفته تا کارشناسان حقوقی مجموعه ما اقدام به دریافت نوبت برای شما نمایند.

آشنایی با سامانه نوبت دهی قضایی

سامانه نوبت دهی قضایی، یکی از سامانه های سایت عدل ایران می باشد که، در تسریع روند انجام، غیر حضوری و آنلاین امور، مربوط به قوه قضائیه راه اندازی شده اند.

این سامانه برای اخذ نوبت اینترنتی، برای مراجعه به شعب و واحدهای اجرای احکام دادگستری ایجاد شده تا مراجعین بتوانند در وقت خود صرفه جویی و مدت طولانی در صف انتظار نمانند.

در حالت کلی تمامی افرادی که قصد مراجعه به مراکز اجرای احکام دادگستری را دارند، می توانند به سادگی با مراجعه به سامانه نوبت دهی قضایی در وب سایت عدل ایران، اقدام به دریافت نوبت در روز و ساعت مشخصی نمایند و بعد از آن باید در همان تاریخ و ساعت انتخابی خود، در مرکز اجرای احکام حضور یافته و در نتیجه کار آن ها بدون هیچ گونه معطلی انجام خواهد شد.

نکته : خوشبختانه با توجه به اطلاعیه های جدید در آینده ای نزدیک می توانید اقدام به دریافت نوبت اینترنتی تمامی مراکز تحت نظر قوه قضائیه نمایید.

نوبت دهی اینترنتی قضایی

یکی از سامانه هایی که افراد می توانند برای دریافت نوبت از مرکز اجرای احکام به آن مراجعه نمایند، سامانه نوبت دهی اینترنتی قوه قضاییه می باشد. برای دریافت نوبت از این سامانه ها کافیست وارد وب سایت adliran.ir شوید.

چنانچه که از نحوه دریافت نوبت از سامانه نوبت دهی آنلاین قوه قضاییه اطلاعی ندارید می توانید با مجموعه وکیل کمک تماس گرفته تا کارشناسان ما اقدام به دریافت نوبت برای شما نمایند و در صورتی که خودتان قصد دریافت نوبت از این سامانه را دارید، با طی کردن مراحلی که در ادامه برایتان شرح داده ایم؛ اقدام به دریافت نوبت از این سامانه نمایید.

نکته : برای ورودی به سامانه نوبت دهی قضایی باید از قبل در سامانه ثنا ثبت نام کرده باشید زیرا هنگام ورود، وارد کردن نام کاربری و کد ثنا که هنگام ثبت نام دریافت می نمایید، ضروری است. (تمامی مراحل ثبت نام هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری امکان پذیر می باشد)

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در سامانه ثنا می توانید مطلب، ثبت نام در سامانه ثنا را مطالعه نمایید و اگر که رمز ثنای خود را فراموش کرده اید می توانید مطلب، بازیابی رمز ثنا را مطالعه نمایید.

ورود به سایت نوبت دهی قضایی

۱_ وارد وب سایت adliran.ir شوید.

۲_ گزینه “سامانه نوبت دهی قضایی” را انتخاب نمایید.

 

ورود به سامانه نوبت دهی قضایی

 

۳_ در این بخش باید کد ملی و رمز ثنا خود را وارد نمایید.

 

ورد به حساب کاربری در جهت دریافت نوبت

 

۴_ بعد از وارد کردن کد یک بار مصرف می توانی وارد حساب کاربری خود شوید. در ادامه برای شما نحوه ثبت نوبت در سامانه نوبت دهی قضایی را شرح داده ایم.

ثبت نوبت در سامانه نوبت دهی قضایی

۱_ بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید، به صفحه ای به شکل زیر وارد می شوید که در این بخش باید گزینه ” نوبت دهی قضایی” را انتخاب نمایید.

 

سامانه نوبت دهی قضایی

 

۲_ در قسمت بالایی صفحه، گزینه “ثبت نوبت” را انتخاب کنید.

 

آموزش کار با سامانه نوبت دهی اینترنتی قوه قضاییه

 

۳_ پنج مرحله برای دریافت نوبت وجود دارد که باید تمام آن را پشت سر بگذارید. در اولین مرحله باید نام و نام خانوادگی خود را به همراه علت مراجعه خود به مرکز اجرای احکام را در فیلد های مخصوص وارد نمایید.

 

1_آموزش کار با سامانه نوبت دهی اینترنتی قوه قضاییه

 

۴_ مرحله دوم، مدارکی را که هنگام مراجعه حضوری باید همراه داشته باشید را برای شما آورده است. (این مدارک بر اساس نوع علت انتخابی شما می باشد)

 

2_آموزش کار با سامانه نوبت دهی اینترنتی قوه قضاییه

 

۵_ با توجه به علت حضور شما، در مرحله سوم اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید. (چنانچه دارای پرونده می باشید باید برای استعلام پرونده خود، شماره پرونده و ردیف فرعی را وارد نمایید و در صورتی که می خواهید پرونده هایتان را مشاهده کنید باید گزینه فهرست پرونده های من را انتخاب نمایید)

 

3_آموزش کار با سامانه نوبت دهی اینترنتی قوه قضاییه

 

۶_ در این مرحله باید محل مراجعه خود را انتخاب نمایید، توجه کنید امکان انتخاب تنها در بین گزینه هایی که موجود می باشد، ممکن است.

 

4_آموزش کار با سامانه نوبت دهی اینترنتی قوه قضاییه

 

نکته : افراد می توانند در صورت وجود فردی به عنوان دادورز، با انتخاب سمت دادورز، به صورت دل خواه نوبت خود را برای فرد مورد نظرشان ثبت نمایند.

۷_ در آخرین مرحله باید تاریخ و زمان مراجعه خود را به محل انتخابی مشخص نمایید. فراموش نکنید افراد می توانند مدت زمان مورد نیازشان را با توجه به علت مراجعه به مرکز اجرای احکام مربوطه انتخاب نمایند.

 

5_آموزش کار با سامانه نوبت دهی اینترنتی قوه قضاییه

 

۸_ در نهایت باید گزینه “ثبت نوبت” را انتخاب نمایید و کد رهگیری نوبت دریافت شده برای شما نمایش داده می شود.

نکات نوبت دهی آنلاین قوه قضاییه

_ برای اینکه بتوانید نوبت آنلاین قوه قضائیه را دریافت نمایید، باید از قبل در سامانه ثنا ثبت نام کرده و دارای حساب کاربری و رمز ثنا باشید.

_ رمز شخصی که برای ورود به سامانه نوبت دهی قضایی نیاز دارید همان رمز ثنا یا کد ثنا می باشد که هنگام ثبت نام دریافت می نمایید.

_ چنانچه رمز ثنا خود را فراموش کرده اید می توانید با انتخاب گزینه “رمز عبور خود را فراموش کرده ام” اقدام به بازیابی رمز خود نمایید.

_ یکی از مهم ترین نکاتی که باید هنگام دریافت نوبت به آن توجه نمایید، ثبت دقیق علت مراجعه می باشد؛ زیرا تمامی مراحل بعد با توجه به علت مراجعه شما، تعیین می شوند.

_ حتما تمامی مدارکی که در مرحله دوم ثبت نام به شما گفته شده را هنگام مراجعه حضوری را همراه خود داشته باشید.

 سخن نهایی

خوشبختانه نوبت دهی اینترنتی قوه قضاییه باعث شده تا هم در وقت مراجعین صرفه جویی شده و هم روند انجام امور قضایی تسریع یابد. متاسفانه با وجود اینترنتی بودن تمامی مراحل و پیش بینی مشکلات احتمالی از سوی سرورهای اصلی ممکن است هنگام ورود به سامانه نوبت دهی قضایی با خطا رو به رو شوید و این موضوع باعث شده تا نتوانید در تاریخی که مد نظر دارید نوبت خود را دریافت نمایید، پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از چنین پیشامدهایی با مجموعه وکیل کمک تماس گرفته تا کارشناسان حقوقی ما اقدام به دریافت نوبت در اولین فرصت برای شما نمایند.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد و صفر 9099072958