وکیل کمک
۰

در صورت نیاز به حضور ابلاغ خواهد شد یعنی چه

در صورت نیاز به حضور ابلاغ خواهد شد یعنی چه
بازدید 3737

یکی از چالش هایی که بیش تر کاربران سامانه ثنا با آن مواجه هستند، دریافت پیامک در صورت نیاز به حضور ابلاغ خواهد شد، می باشد. ما در این مطلب قصد داریم به سوال در صورت نیاز به حضور ابلاغ خواهد شد یعنی چه ؟ پاسخ دهیم.

همان طور که می دانید، معمولا پس از فرستادن ابلاغیه ی جدیدی برای افراد، به شماره همراهی که هنگام ثبت نام در سامانه ثنا، ثبت کرده اند، پیامکی جهت اطلاع رسانی از وجود ابلاغیه ای جدید در حساب کاربری آن ها، برایشان فرستاده خواهد شد. با توجه به این که، قوه قضاییه پیام هایی با مضمون های مختلف برای طرفین یک دعوی، ارسال می نماید، اطلاع داشتن از اقدامات پس از دریافت این نوع یادداشت ها، باعث شده تا افراد از پایمال شدن حقشان جلوگیری نمایند.

در صورت نیاز به حضور ابلاغ خواهد شد یعنی چه

گاهی ابلاغیه ها دارای عبارات و جملاتی هستند که متقاضیان با مفهوم درست آن ها آشنایی ندارند، به عنوان مثال یکی از این عبارات “در صورت نیاز به حضور ابلاغ خواهد شد” بوده، که بعضی از کاربران سامانه ثنا آن را با توجه به شرایط خاصی دریافت می نمایند، به جرئت باید بگوییم جمله فوق یکی از مهم ترین پیام هایی است که برای کاربران سامانه ثنا ارسال می شود.

به همین دلیل، ما در این مقاله به پاسخ سوال این سوال، پرداخته ایم و توضییحات لازم را درباره این موضوع به شما ارائه خواهیم داد.

 

در صورت نیاز به حضور ابلاغ خواهد شد یعنی چه

 

در صورت نیاز به حضور ابلاغ خواهد شد یعنی چه؟

این پیام بیش تر در جهت آسودگی خاطر افرادی که یک دعاوی حقوقی یا کیفری را در دادگاه آغاز و فرآیند آن را دنبال می نمایند، فرستاده خواهد شد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که پیام در صورت نیاز به حضور ابلاغ خواهد شد را دریافت و یا با آن در متن ابلاغیه خود رو به رو شده اید، باید بدانید که دیگر نیازی به حضور فیزیکی شما و یا شاهدان پرونده در سایر مراجع قضایی نیست.

درنتیجه، دریافت چنین پیامی، نشان دهنده عدم نیاز مراجعه حضوری به شعب قوه قضائیه است، بعد از دریافت این پیام در صورتی که نیاز به مراجعه حضوری شخص باشد، این موضوع از طریق یک پیام و یا ابلاغیه دیگر به فرد اعلام خواهد شد.

 

پیامک در صورت نیاز به حضور ابلاغ خواهد شد در چه مواردی استفاده میشود؟

 

پیامک در صورت نیاز به حضور ابلاغ خواهد شد در چه مواردی استفاده میشود؟

این پیام تنها زمانی برای افراد ارسال می شود که، دادگاه تمامی اطلاعات و مدارک ضروری برای رسیدگی به پرونده را در اختیار داشته، و برای بررسی آن ها نیاز به زمان دارد و در طول این مدت نیازی به مراجعه حضوری فرد نیست.

البته نباید فراموش کرد که دریافت پیام در صورت نیاز به حضور ابلاغ خواهد شد، به عدم حضور فیزیکی فرد تا انتهای پرونده اشاره نکرده است، بلکه حس نیاز به آمادگی برای مراجعه حضوری در زمانی دیگر را در مخاطب پیام ایجاد می کند.

نکته : در صورتی که پرونده شما توسط یکی از مراجع قضایی در حال بازبینی است، ناگزیر هستید تا به صورت مداوم، حساب کاربری خود در سامانه ثنا را بررسی نمایید، زیرا گاهی به دلیل بروز خطای احتمالی، ممکن است پیامک دریافت ابلاغیه جدید، برای شما ارسال نشود. 

نمونه پیامک در صورت نیاز به حضور ابلاغ خواهد شد

در بخش های قبل، به سوال در صورت نیاز به حضور ابلاغ خواهد شد یعنی چه؟ پاسخ داده ایم. با توجه به ضرورت این بحث، به این نکته نیز توجه کنید که این نوع پیام و ابلاغیه ها ممکن است در صورت نیاز برای هر مدل دعوی یا پرونده قضائی صادر شود.

یک نمونه از پیام در صورت نیاز به حضور ابلاغ خواهد شد

پرونده شما به شماره …. و شماره بایگانی …. به شعبه ۲۰ شورا اراک ارجاع شد… در صورت نیاز به حضور ابلاغ خواهد شد

 

نمونه پیام در صورت نیاز به حضور ابلاغ خواهد شد

 

سخن نهایی

در صورت نیاز به حضور ابلاغ خواهد شد، متن پیامی است که برای برخی از افراد از طریق پیامک کوتاه و یا ابلاغیه های الکترونیکی موجود در سامانه ثنا ارسال می شود. متاسفانه بیش تر مخاطبان این پیام، معنی دقیق آن را ندانسته و در نتیجه از اقداماتی که باید به پیگیری آن بپردازند، هیچ اطلاعی ندارند.

همان طور که در این مطلب درباره این موضوع صحبت کردیم، دادگاه با ارسال این پیام به افراد اعلام می کند، که در حال حاضر نیازی به مراجعه حضوری آن ها نیست.

چنانچه ابهامات شما در رابطه با این موضوع بر طرف نشده می توانید با کارشناسان حقوقی، مجموعه وکیل کمک تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد و صفر 9099072958