وکیل کمک
۰

ثبت نام سامانه اعتبار سنجی بانک رسالت

راهنمای افتتاح حساب بانک رسالت - ثبت نام سامانه اعتبار سنجی بانک رسالت
بازدید 2273

سامانه اعتبار سنجی مرات، یک سامانه امنیتی برای تأیید هویت و اعتبارسنجی افراد از طریق تلفن همراه و سیستم های ویندوزی است. این وب سایت به منظور جلوگیری از سوءاستفاده از اطلاعات شخصی و ایجاد امنیت در فرآیندهای الکترونیکی و تراکنش‌های مالی به خصوص دریافت وام بانک رسالت، توسعه داده شده است.

استفاده از سامانه مرات به دلیل سادگی و سرعت آن، به عنوان راهکاری محبوب در فرآیندهای اعتبارسنجی و تأیید هویت در بسیاری از خدمات آنلاین و برنامه‌های موبایلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به دلیل اهمیت این موضوع، تلاش کرده ایم تا در این مطلب، اطلاعات مفیدی را در رابطه با نحوه ثبت نام سامانه اعتبار سنجی بانک رسالت را در اختیار شما قرار دهیم، تا پاسخ مناسبی نیز به سوالات پیرامون این موضوع ارائه داده باشیم.

نحوه ثبت نام سامانه اعتبار سنجی بانک رسالت

برای ثبت نام در سامانه اعتبار سنجی مرات، می‌توانید به سایت رسمی این سامانه به آدرس imerat.irمراجعه و مراحل زیر را جهت نام نویسی دنبال نمایید؛

۱_ گزینه “ورود به سامانه” را انتخاب نمایید. (در صفحه جدید به دلیل نداشتن حساب کاربری، لینک “ثبت نام کنید” را برگزینید)

راهنمای افتتاح حساب بانک رسالت - ثبت نام سامانه اعتبار سنجی بانک رسالت

 

۲_ برای ثبت نام ابتدا باید شماره ملی، پست الکترونیکی و شماره تلفن همراهخود را با دقت وارد نمایید.

نحوه ثبت نام در سامانه اعتبار سنجی آنلاین بانک رسالت

 

اگر تمامی اطلاعات خواسته شده را به درستی وارد کرده باشید، پیامی مبنی بر موفقیت نام نویسی در یک پنجره جدید، به شما نمایش داده می شود و رمز عبورتان هم به شماره همراه ثبت شده ارسال خواهد شد.

حال به سادگی می توانید از خدمات گوناگون این سامانه مانند، دریافت اعتبار سنجی و افتتاح حساب آنلاین بانک رسالت نیز بهره مند شوید.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل در مورد ثبت نام در سامانه اعتبار سنجی مرات، می‌توانید با پشتیبانی سامانه در مجموعه وکیل کمک تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

نکته : لازم به ذکر است که برای ثبت نام در سامانه اعتبار سنجی مرات، شما باید دارای یک شماره تلفن همراه ایرانی باشید. همچنین باید به یاد داشته باشید که به دلیل ارسال کد یکبار مصرفی و ورود آن به سامانه، شماره مذکور باید در دسترس شما باشد.

حل مشکل ورود به سامانه مرات 

 

حل مشکل ورود به سامانه مرات 

_ در صورتی که قصد ورود به وب سایت این سامانه را دارید، بهتر است از سیستم های ویندوزی استفاده نمایید. در غیر این صورت اول اپلیکیشن مرات را دانلود و نصب نمایید، سپس به پیگیری امور مورد نظر خود بپردازید.

_ جهت دریافت کد تایید، باید با دقت شماره تلفن ثبت شده بر روی سامانه که در دسترس می باشد را وارد نمایید، اگر موفق به دریافت کد نشده اید بهتر است، بعد از چند دقیقه مجدد امتحان کنید.

_ وب سایت مرات، تنها امکان اعتبار سنج برای افراد بالای ۱۸ سال و کم تر از ۸۰ سال را فراهم اورده، در صورتی که سن شما خارج از بازه گفته شده می باشدف امکان ورود به سامانه  را نخواهد داشت.

سخن نهایی

سامانه اعتبار سنجی مرات یک سامانه مطمئن و قابل اعتماد است که با استفاده از آن می‌توانید اطلاعات لازم را تأیید و کارنامه اعتبارسنجی خود را جهت ارائه درخواست وام، دریافت کنید.

به دلیل اهمیت این موضوع، تلاش کردیم تا با نگارش این مقاله، شما را با تمامی مراحل این فرایند آشنا ساخته تا در صورت تمایل به استفاده از تسهیلات بانک رسالت، هیچ مشکلی جهت ثبت نام سامانه اعتبار سنجی نداشته باشید.

چنانچه ابهامات شما پیرامون این موضوع مرتفع نشده و نیاز به دریافت اطلاعات بیش تر در خصوص دریافت اعتبار سنجی و وام فوری دارید، می توانید با مجموعه ما تماس گرفته تا کارشناسان مربوطه، ابهامات شما را مرتفع سازند.

سوالات متداول

برای ثبت نام سامانه اعتبار سنجی بانک رسالت به چه اطلاعاتی نیاز داریم ؟

جهت ثبت نام در سامانه اعتبار سنجی، به اطلاعات هویتی خود نیاز دارید.

آیا افراد زیر 18 سال نیز می توانند در سامانه اعتبار سنجی مرآت ثبت نام کنند ؟

خیر.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد و صفر 9099072958