وکیل کمک
۰

تغییر شماره در سامانه ثنا

تغییر شماره در سامانه ثنا
بازدید 5577

یکی از چالش هایی که بیش تر کاربران سامانه ثنا با آن سر و کار دارند، تغییر شماره در سامانه ثنا می باشد. همان طور که می دانید برای استفاده از خدمات گوناگون سامانه ثنا، ضروری می باشد که در وب سایت این سامانه اقدام به ثبت نام و احراز هویت عمل آورید. یکی از مهم ترین اطلاعاتی که هنگام ثبت نام از شما خواسته می شود یک شماره همراه معتبر می باشد و با ثبت این شماره هر گاه ابلاغیه ای برای شما صادر شود و یا قصد ورود به حساب کابری خود در سامانه ثنا را داشته باشید به شماره شما پیامک ارسال می شود. از این رو بهتر است با نحوه تغییر شماره تلفن در سامانه ثنا آشنا شوید.

در صورتی که در سامانه ثنا ثبت نام نکرده اید می توانید، مطلب ثبت نام سامانه ثنا و احراز هویت غیر حضوری در سامانه ثنا را مطالعه کنید.

نحوه تغییر شماره تلفن در سامانه ثنا

روش حضوری : در این روش شما با در دست داشتن مدارک هویتی خود باید به مراکز مربوطه مراجعه کرده و اقدام به تغییر شماره خود در سامانه ثنا نمایید.

روش غیر حضوری : مطمئنا تمامی کاربران به علت سهولت و صرفه جویی در زمان ترجیح می دهند به صورت غیر حضوری این کار را انجام دهند. در صورتی که بعد از مطالعه این بخش باز هم در تغییر شماره در سامانه ثنا مشکل داشتید می توانید با کارشناسان مجموعه وکیل کمک تماس گرفته تا اقدام به تغییر شماره تلفن همراه شما نمایند.

۱_ وارد آدرس adliran.ir شوید.

۲_ گزینه تغییر اطلاعات را انتخاب نمایید.

 

تغییر اطلاعات ثبت شده در سامانه ثنا

 

۳_ با توجه به اینکه یک شخص حقوقی و یا حقیقی هستید اطلاعات مربوطه را وارد نمایید.

 

ورود به سامانه ثنا

 

۴_ بعد از دریافت رمز موقت ثنا خود و وارد کردن آن در فیلد مخصوصش می توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

۵_ در این صفحه گزینه تغییر اطلاعات تماس را انتخاب نمایید. بعد از انتخاب این گزینه وارد صفحه ای می شوید که ایمیل و شماره تلفنی که قبلا ثبت کرده اید به شما نمایش داده می شود. باید شماره همراه قبلی خود را پاک کرده و شماره جدیدتان را جایگزین کنید.

بعد از انجام این کار با انتخاب گزینه ارسال کد امنیتی برای موبایل، یک کد ۶ رقمی برایتان ارسال می شود که باید آن را در فیلد مخصوص نوشته و بر روی گزینه تایید کد امنیتی کلیک کنید.

 

نحوه ویرایش موبایل در ثنا

 

از این پس تمامی پیام های مرتبط با حساب کاربری شما در سامانه ثنا، به شماره جدیدی که ثبت کردید ارسال خواهد شد.

پیامک تغییر شماره موبایل در سامانه ثنا

در تمامی مراحل تغییر شماره موبایل در سامانه ثنا، پیامک هایی هم برای شماره قبلی و هم برای شماره جدیدتان ارسال می شود تا این فرآیند در امنیت کامل انجام شود. در نهایت بعد از تغییر شماره، برای شما پیامک تغییر شماره موبایل در سامانه ثنا ارسال می شود، دریافت این پیام کاملا جدا از پیامک های کد امنیتی بوده و تنها به شما از تغییر شماره اطلاع می دهد.

تغییر شماره ثنا بدون شماره قبلی

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که سیم کارت قبلی خود را گم کرده و یا حتی از بدشانسی زیاد سیم کارت شما سوخته باشد. در این حالت باز هم امکان تغییر شماره موبایل در سامانه ثنا وجود دارد اما نه به صورت غیر حضوری!

ضروری است شما برای انجام این امر با در دست داشتن مدارک هویتی خود به صورت حضوری به یکی از دفاتر مربوطه مراجعه کرده تا بتوانید شماره خود را تغییر دهید، زیرا در روش غیر حضوری برای تغییر شماره نیاز به یک کد دارید که به خط قبلی شما ارسال می شود.

نکات تغییر شماره در سامانه ثنا

_ هنگام انجام مراحل تغییر شماره تلفن همرا در سامانه ثنا، ضروری است زبان صفحه کلیدتان انگلیسی باشد.

_ به این علت که یک کد امنیتی به خط قدیمی شما فرستاده می شود هنگام تغییر شماره موبایل خود باید سیم کارت قدیمی شما فعال باشد.

_ رمز موقت هایی که برایتان ارسال می شوند دارای تاریخ انقضا می باشند و اگر بعد از مدت زمانی شما رمز را وارد کرده و با خطا مواجه شدید باید گزینه دریافت مجدد رمز را انتخاب نمایید و از رمز جدیدی که برایتان فرستاده می شود استفاده کنید.

سخن نهایی

ضرورت تغییر شماره در سامانه ثنا در شرایطی که شما سیم کارت خود را گم و یا تعوض کرده باشید به اندازه ای مهم می باشد که در تعیین سرنوشت ابلاغیه الکترونیکی ارسال شده برای شما تاثیر مستقیمی دارد. زیرا پیام دریافت ابلاغیه و تمامی موارد مرتبط با آن توسط پیامک به شما ارسال می شود. چنانچه موفق به تغییر شماره خود در سامانه ثنا نشدید می توانید با کارشناسان مجموعه وکیل کمک تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن شماره همراه شما در سامانه ثنا را تغییر دهند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد و صفر 9099072958