وکیل کمک
۰

سامانه استعلام ممنوع الخروجی exitban.ssaa.ir | نحوه استعلام

نحوه ورود به سامانه استعلام ممنوع الخروجی exitban.ssaa.ir
بازدید 4438

جهت دریافت استعلام ممنوع الخروجی، سایت های معتبر زیادی در نظر گرفته شده و تمامی افراد می توانند با انتخاب یکی از روش ها اقدام به پیگیری این موضوع مهم نمایند.

زیرا در صورت عدم دریافت استعلام، ممکن است تمامی برنامه ریزی آن ها بهم ریخته و حتی با وجود تهیه بلیط و نهایی شدن تمامی فرایندهای خروج از کشور، اجازه سفر به آن ها داده نشود.

در همین راستا تلاش کرده ایم تا در بطن این مطلب به شرح؛ نحوه دریافت استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی، استعلام ممنوع الخروجی قوه قضاییه، سامانه استعلام ممنوع الخروجی ناجا، استعلام ممنوع الخروجی کیفری، سامانه ممنوع الخروجی گذرنامه، سامانه استعلام ممنوع الخروجی و … پرداخته تا راهنمای کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.

چنانچه تاکنون موفق به دریافت استعلام ممنوع الخروجی خود نشده اید می توانید جهت دریافت آن به صورت تلفنی، با کارشناسان مرکز ما تماس بگیرید.

نحوه ورود به سامانه استعلام ممنوع الخروجی exitban.ssaa.ir

  1. ورود به یکی از مروگرهای کروم و فایر فاکس
  2. جستجوی عبارت “سامانه ثبت من” یا “exitban.ssaa.ir
  3. ورود به سامانه من

راهنمای تصویری نحوه ورود به سامانه استعلام ممنوع الخروجی exitban.ssaa.ir

۱_ جهت ورود به سامانه استعلام ممنوع الخروجی، ابتدا وارد یکی از مرورگرهای کروم یا فایر فاکس سیستم خود (یا گوشی موبایل) شده و عبارت “سامانه ثبت من” را جستجو نمایید.

همچنین می توانید جهت ورود مستقیم از لینک زیر استفاده نمایید؛

لینک ورود مستقیم به سامانه ثبت من

۲_ حال مطابق با تصویر زیر از میان نتایج جستجو وب سایت مربوطه را انتخاب کنید.

۳_ پس از ورود منوی ” خدمات من” برای شما نمایش داده خواهد شد که امکانات گوناگونی را در اختیار افراد قرار می دهد و شما جهت ورود به سامانه استعلام ممنوع الخروجی باید وارد بخش “اجرای اسناد رسمی” شوید.

راهنمای تصویری نحوه ورود به سامانه استعلام ممنوع الخروجی exitban.ssaa.ir

۴_ حال در این صفحه گزینه “استعلام ممنوع الخروجی” را انتخاب نمایید.

راهنمای تصویری نحوه ورود به سامانه استعلام ممنوع الخروجی exitban.ssaa.ir

به همین سادگی وارد سامانه استعلام ممنوع الخروجی شده و می توانید در صورت ضروری اقدام به دریافت آن نمایید.

استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی

افراد جهت دریافت استعلام ممنوع الخروجی می توانند از روش های مختلفی استفاده نمایند که یکی از آن ها مراجعه به وب سایت exitban.ssaa.ir می باشد.

جهت دریافت استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی برای خود و یا دیگر افراد تنها باید اطلاعات هویتی مانند؛ نام، نام خانوادگی و کد ملی را داشته باشید.

نحوه دریافت استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی

  1. ورود به سایت ثبت من
  2. انتخاب گزینه “اجرای اسناد رسمی
  3. انتخاب گزینه “استعلام ممنوع الخروجی
  4. تکمیل فرم

راهنمای تصویری نحوه دریافت استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی

۱_ پس از ورود به سایت ثبت من، از میان منوی “خدمات من” گزینه “اجرای اسناد رسمی” را انتخاب نمایید.

راهنمای تصویری نحوه دریافت استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی

۲_ بعد از ورود به این بخش از میان ۳ گزینه موجود باید “استعلام ممنوع الخروجی” را برگزینید.

راهنمای تصویری نحوه دریافت استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی

۳_ در این مرحله جهت دریافت استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی باید فرم مربوطه را تکمیل و اطلاعاتی مانند؛ نام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، شماره شناسنامه و کد ملی را در فیلدهای مربوطه درج نمایید.

در آخر نیز جهت دریافت استعلام باید بر روی گزینه “بررسی” کلیک کنید.

نحوه استعلام ممنوع الخروجی قوه قضاییه

متقاضیانی که بنا بر هر دلیلی قصد دریافت استعلام ممنوع الخروجی از طریق قوه قضاییه را دارند می بایست به درگاه ملی این سازمان به آدرس eadl.ir مراجعه نمایند.

این نکته مهم را نیز فراموش نکنید که سامانه ممنوع الخروجی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و قوه قضاییه یکسان هستند و افراد می توانند از طریق سامانه ثبت من نیز وارد این وب سایت شوند.

در صورتی که قصد دریافت استعلام ممنوع الخروجی قوه قضاییه را دارید می توانید مراحل زیر را طی کنید؛

  1. ورود به درگاه ملی قوه قضاییه
  2. انتخاب گزینه “استعلام منمنوع الخروجی اسناد رسمی” از بخش “خدمات دستگاه های تابعه
  3. تکمیل فرم استعلام و کلیک بر روی گزینه بررسی

راهنمای تصویری دریافت استعلام ممنوع الخروجی از قوه قضاییه

  1. بعد از ورود به درگاه قوه قضاییه کمی به صفحه پایین رفته و از منوی “خدمات دستگاه های تابعه” گزینه “استعلام ممنوع الخروجی اسناد رسمی” را برگزینید.راهنمای تصویری دریافت استعلام ممنوع الخروجی از قوه قضاییه
  2. حال در این بخش یک فرم به شما نمایش داده می شود که باید نام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، شماره شناسنامه و موارد دیگر را تکمیل و سپس دکمه “بررسی” را جهت دریافت استعلام لمس نمایید.راهنمای تصویری دریافت استعلام ممنوع الخروجی از قوه قضاییه

سامانه ممنوع الخروجی اداره مالیات

همان طور که می دانید تمامی مودیات مالیاتی که بدهی قطعی آن ها از ده میلیون ریال بیش تر است، ممنوع الخروج خواهند شد و با در نظر گرفتن این موضوع که شاید بسیاری از شهروندان از این موضوع هیچ اطلاعی نداشته باشند، سامانه مالیات من این امکان را فراهم آورده تا افراد بتوانند استعلام ممنوع الخروجی خود را در خصوص پرونده مالیاتی دریافت کنند.

نکته : با ورود به آدرس my.tax.gov.ir می توانید علاوه بر پیگیری بدهی های مالیاتی از وضعیت ممنوع الخروجی مالیاتی خود نیز مطلع گردید.

سامانه استعلام ممنوع الخروجی ناجا

خوشبختانه در حال حاضر امکان دریافت استعلام ممنوع الخروجی از طریق برنامه پلیس من امکان پذیر بوده و تمامی افراد می توانند با دانلود این اپلیکشن از طریق سایت پلیس، به صورت الکترونیکی و هوشمند از وضعیت خود مطلع گردند.

این نکته مهم را فراموش نکنید که جهت دریافت استعلام با این برنامه نیازمند به پرداخت هزینه هستید  در صورتی که تمایل به اخذ رایگان استعلام ممنوع الخروجی خود دارید، باید به سامانه exitban.ssaa.ir مراجعه نمایید.

استعلام ممنوع الخروجی کیفری

یکی از رایج ترین دلایلی که باعث ممنوع الخروجی اشخاص حقیقی و حقوقی می شود، داشتن مجازات کیفری از سوی قوه قضاییه است. به عبارتی دیگر سازمان مذکور یک ممنوع الخروجی کیفری را برای افراد در نظر گرفته و آن ها نمی توانند تا اطلاع ثانوی از کشور خارج شوند.

در صورت تمایل به دریافت استعلام ممنوع الخروجی کیفری، می توانید هم از طریق سامانه ثبت من و هم مراجعه حضوری به اداره گذرنامه، این موضوع را پیگیری نمایید.

نکته : اطلاعات مربوط به موضوع مورد بحث مانند تمامی اطلاعات دیگر در وب سایت exitban.ssaa.ir ثبت  می شود.

استعلام ممنوع الخروجی از طریق تلفن

متاسفانه تا به امروز هیچ شماره تلفنی در خصوص دریافت استعلام ممنوع الخروجی از فرودگاه امام با استفاده از تلفن همراه معرفی نشده است.

به بیانی دیگر افراد نمی توانند مانند بسیاری از خدمات قضایی و انتظامی با شماره گیری یک کد USSD خاص اقدام به دریافت استعلام ممنوع الخروجی خود نمایند و تنها باید با انتخاب یکی از روش های گفته شده در بطن این مطلب این موضوع مهم و حیاتی را پیگیری نمایند.

در صورت عدم دسترسی به اینترنت می توانید جهت دریافت استعلام تلفنی، با کارشناسان مرکز ما تماس بگیرید.

نکته: امکان استعلام ممنوع الخروجی با پیامک هم وجود نداشته و تنها در شرایط بسیار بسیار خاصی مانند؛ داشتن محکومیت های کیفری، مالی و خدمت سربازی ممکن است پیامک ممنوع الخروجی برای فرد ارسال شود.

ممنوع الخروجی سامانه ثبت

جهت بررسی استعلام ممنوع الخروجی سامانه ثبت باید از طریق وب سایت سازمان ثبت اسناد و امکلاک کشور به آدرس، ssaa.ir این موضوع را پیگیری نمایید.

به بیانی دیگر شما می توانید در خصوص ممنوع الخروج بودن یا نبود خود در ارتباط با پرونده های ثبتی با ارائه کد ملی خود اطمینان حاصل نمایید.

نکته: این سامانه صرفا مربوط به پرونده های دوایر اجرای اسناد رسمی سازمان اسناد و املاک کشور می باشد.

سامانه ممنوع الخروجی گذرنامه

با در نظر گرفتن این موضوع که بسیاری از افراد از نحوه کار با سامانه در نظر گرفته شده جهت دریافت استعلام ممنوع الخروجی آشنا نمی باشند، می توانند به صورت حضوری به یکی از شعب اداره گذرنامه مراجعه نمایند.

البته در شرایط خاصی نیز ممکن است سامانه مذکور به دلایل مختلفی دچار اختلال شود. در این شرایط افراد می توانند یکی از دو راه گفته شده در ادامه مقاله را انتخاب کنند.

۱_ تماس با کارشناسان مجموعه وکیل کمک

۲_ مراجعه حضوری به شعب اداره گذرنامه

نکته : در روش مراجعه حضوری، در صورت ممنوع الخروج بودن می توانید سریعا و در همان لحظه مراحل رفع مشکل ممنوع الخروجی را آغاز نمایید.

ممنوع الخروجی چیست و تحت چه شرایطی یک فرد ممنوع الخروج می شود ؟

همان طور که می دانید ممنوع الخروجی به وضعیتی گفته می شود که فرد به دلایل گوناگون نمی تواند از مرز های یک کشور خارج شود.

در حال کلی موارد زیر مانع خروج افراد از کشور خواهد شد؛

  1. شخص به موجب رای دادگاه و یا صدور اجراییه از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، بدهکار شناخته شود.
  2. افرادی که به دلیل فرار مالیاتی بدهکار شناخته شده و قوانین ممنوع الخروجی مالیاتی برای آن ها اعمال می شود.
  3. افرادی که جهت دریافت گذرنامه به اجازه همسر و یا پدر خود وابسته هستند.
  4. کسانی که سفر آن ها به خارج از ایران مخالف مصالح جمهوری اسلامی ایران بوده و یک ابلاغیه کتبی نیر در خصوص آن دریافت نموده اند.
  5. افرادی که سابقه سرقت، تکدی گری، کلاهبرداری و ایجاد مزاحمت در خارج از ایران را داشته اند.

معرفی سامانه های اینترنتی استعلام ممنوع الخروجی

خوشبختانه دیگر مانند گذشته نیازی به مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با اداره گذرنامه جهت دریافت استعلام ممنوع الخروجی نمی باشد و سامانه های زیادی را جهت پیگیری این موضوع به صورت الکترونیکی در نظر گرفته اند.

از سامانه های معتبر و کاربردی در خصوص پیگیری این موضوع می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم؛

_ سامانه ممنوع الخروجی دوایر ثبتی

وب سایت exitban.ssaa.ir در خصوص دریافت استعلام ممنوع الخروجی ها و رفع ممنوع الخروجی های مرتبط با پرونده های دوایر اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است.

_ اپلیکیشن پلیس من

خوشبختانه این برنامه امکان دریافت استعلام ممنوع الخروجی را برای افراد به صورت اینترنتی فراهم آورده است.

_ سامانه ممنوع الخروجی مالیاتی

با استفاده از سامانه مایلات من به آدرس my.tax.gov.ir می توانید با وضعیت خود مطلع گردید.

سخن نهایی

همان طور که می دانید، در شرایطی ممکن است افراد هنگام خروج از کشور متوجه این موضوع شوند که ممنوع الخروج بوده و حق سفر به خارج از مرز های ایران را نخواهند داشت.

مواجه شدن با چنین موضوعی قطعا ناخوشایند بوده و در شرایطی حتی ممکن است تمامی برنامه ریزی های چندین ماهه افراد را بر هم بریزد.

در همین راستا با ایجاد سامانه های مختلف، امکان دریافت استعلام ممنوع الخروجی برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی فراهم آورده شده و از این پس افراد می توانند با انتخاب یکی از روش ها و سامانه های ذکر شده در بطن این مقاله، اقدام به پیگیری این موضوع مهم نمایند.

از این رو در بطن این مقاله به شرح نکات مهم و کلیدی پیرامون موضوع مورد بحث مانند؛ نحوه استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی، استعلام ممنوع الخروجی قوه قضاییه، سامانه استعلام ممنوع الخروجی ناجا، استعلام ممنوع الخروجی کیفری، سامانه ممنوع الخروجی گذرنامه، سامانه استعلام ممنوع الخروجی و … پرداخته تا راهنمای کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.

چنانچه بعد از مطالعه مطلب فوق ابهامات شما در این خصوص مرتفع نشد، می توانید جهت دریافت اطلاعات بیش تر و حتی دریافت استعلام ممنوع الخروجی به صورت تلفنی، با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد و صفر 9099072958