وکیل کمک
۰

نحوه وارد کردن سریال شناسنامه در سامانه ثنا

نحوه وارد کردن سریال شناسنامه در سامانه ثنا
بازدید 4884

چنانچه شما هم یکی از کاربران سامانه ثنا هستید و یا حتی قصد ثبت نام در این سامانه را دارید، ممکن است به دلیل عدم اطلاع از نحوه وارد کردن سریال شناسنامه در سامانه ثنا، هنگام ثبت نام و یا بازیابی رمز عبورتان در صورت فراموشی با خطای سریال شناسنامه در سامانه ثنا مواجه شوید، البته در حالتی ممکن است خطا از خود سامانه باشد. برای رفع این مشکل ما راه حل های مختلفی را در ادامه برای شما شرح داده ایم.

نحوه وارد کردن سریال شناسنامه در سامانه ثنا به چه شکلی است ؟

یکی از اطلاعات ضروری که برای ثبت نام در سامانه ثنا نیاز داریم، نحوه صحیح وارد کردن سریال شناسنامه است. سریال شناسنامه شامل ۸ عدد، یک حرف الفبا و علامت اسلش (/) است که عموما در اولین صفحه شناسنامه نوشته می شود.

 

یک نمونه سریال شناسنامه جدید

 

 

وارد کردن سریال شناسنامه در سامانه ثنا

 

یک نمونه سریال شناسنامه قدیمی

 

وارد کردن سریال شناسنامه در سامانه ثنا

 

 

نحوه وارد کردن شماره سریال شناسنامه در سامانه ثنا به این صورت است که تنها باید عدد ۶ رقمی را وارد کنید. به عبارتی دیگر نیازی به عدد دو رقمی و حرف الفبا ندارید. (هم برای افرادی که شناسنامه جدید دارند و هم افرادی که شناسنامه قدیمی دارند)

 

خطای سریال شاسنامه در سامانه ثنا

 

خطای سریال شناسنامه در سامانه ثنا به چه دلیلی رخ می دهد؟

گاهی ممکن است کاربر هنگام وارد کردن سریال شناسنامه با خطای سریال شناسنامه در سامانه ثنا مواجه شود. این خطا به دلایل گوناگونی ممکن است برای هر کسی رخ دهد. در بدترین شرایط ممکن است مشکل از خود سامانه ثنا باشد که باید تا رفع کامل مشکل متظر بمانید.

اما در حالت کلی خطای سریال شناسنامه در سامانه ثنا، می تواند به این دلیل باشد که از گوشی موبایل هوشمند برای ثبت نام استفاده می کنید و برخی از کاراکترهای کیبورد تلفن همراه شما برای سامانه ثنا قابل شناسایی نیست. البته در شرایطی هم ممکن است شما نحوه صحیح وارد کردن سریال شناسنامه در ثنا را بلد نباشید و به جای کد ۶ رقمی، تمامی اعداد و حروف را وارد می کنید.

اگر با رعایت این ۲ مورد باز هم مشکل شما حل نشد می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس گرفته تا کم تر از یک ساعت مشکل حل شده و بتوانید به سادگی در این سامانه ثبت نام کنید.

در صورتی که برای دریافت ابلاغیه خود در سامانه ثنا ثبت نام می کنید، می توانید مطلب ابلاغ الکترونیکی سامانه ثنا را مطالعه کنید.

برای رفع خطای اشتباه بودن سریال شناسنامه در سامانه ثنا ۵ راه حل در پیش رو خواهید داشت؛ قبل از بررسی راه حل ها فراموش نکنید تنها باید عدد ۶ رقمی سریال شناسنامه خود را وارد کنید.

۱_ عوض کردن مرورگر : بهترین مرورگر های لپ تاپ و کامپیوتر برای ویندوز که می توانید از آن ها برای ثبت نام در سامانه ثنا استفاده کنید، کروم و فایر فاکس می باشند.

۲_ مرورگر خود را آپدیت کنید : گاهی با آپدیت کردن مرورگر لپ تاپ و گوشی موبایلتان مشکل وارد کردن سریال شناسنامه در ثنا رفع می شود.

۳_ از لپ تاپ و یا کامپیوتر به جای گوشی هوشمند استفاده کنید : اگر شما هم یکی از افرادی هستید که برای ثبت نام در سامانه ثنا از گوشی موبایل استفاده کرده و با خطای اشتباه بودن سریال شناسنامه رو به رو شده اید بهتر است با لپ تاپ و یا کامپیوتر اقدام به ثبت نام در این سامانه کنید، زیرا مشکل از کاراکترهایی می باشد که با گوشی وارد می کنید.

۴_ زبان کامپیوتر و یا مرورگر خود را عوض کنید : یکی از دلایل خطای سریال شناسنامه در سامانه ثنا مر بوط به زبان سیستم و یا تلفن همراه شما است، یعنی هنگام وارد کردن اطلاعات عددی ممکن است با خطا رو به رو شوید. می توانید با عوض کردن زبان کامپیوتر و یا گوشی موبایل خود این مشکل را بر طرف سازید.

اگر بعد از امتحان کردن راه حل های بالا، باز هم با خطای سریال شناسنامه در سامانه ثنا مواجه شدید، بهتر است با شناسنامه خودتان به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قوه قضائیه در نزدیک محل زندگی خود مراجعه کنید.

سخن نهایی

خطای سریال شناسنامه در سامانه ثنا یکی از خطاهایی است که ممکن است هنگام ثبت نام در سامانه ثنا و یا بازیابی رمز عبورتان با آن رو به رو شوید. علت این موضوع می تواند به خاطر استفاده از گوشی موبایل و یا حتی نسخه مرورگرتان باشد، البته گاهی ممکن است خطا از سمت سرورهای سایت سامانه ثنا باشد. در صورت داشتن هر گونه سوال درباره نحوه صحیح وارد کردن سریال شناسنامه در سامانه ثنا و اشتباه بودن سریال شناسنامه در سامانه ثنا می توانید با مشاوران مجموعه ما تماس بگیرید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد و صفر 9099072958