وکیل کمک
۰

دریافت وام فوری بانک رسالت

دریافت وام فوری بانک رسالت
بازدید 2607

وام فوری بانک رسالت یک نوع تسهیلات بدون ضامن است که به افراد با درآمد ثابت ارائه می‌شود. مشتریانی که به دنبال دریافت وام فوری هستند، می‌توانند از طریق شعب بانک رسالت، اقدام به دریافت این وام نمایند.

مبلغ تسهیلات مذکور به میزان درآمد و نیاز متقاضی بستگی دارد.

این وام با شرایط اقساطی پرداخت شده که گزینه بسیار مناسبی برای افراد است، یعنی مشتریان می‌توانند با پرداخت اقساط به محض پایان دوره بازپرداخت، از برداشت تسهیلات بعدی استفاده کنند.

جهت اطلاع کامل از شرایط ضامن وام بانک رسالت ویدئو زیر را با دقت مشاهده نمایید.
 

جهت دریافت وام فوری بانک رسالت، نیاز به تهیه مدارک ضروری مانند کپی شناسنامه، کارت ملی، اصل حکم کارگزینی و حکم حقوقی است، و پس از تکمیل فرآیند درخواست وام، موسسه قرض الحسنه رسالت، به مشتریان خود پیامک می‌دهد تا بدانند که آیا درخواست وام آن‌ها تایید شده یا خیر ؟

به طور کلی، وام فوری بانک رسالت برای افرادی که به دنبال وام سریع و بدون ضامن هستند، می‌تواند یک گزینه مناسب باشد. 

در اینجا قصد داریم به بررسی وام فوری بانک رسالت، شرایط و مدارک لازم برای دریافت آن و نکاتی که باید در نظر داشته باشید، بپردازیم.

شرایط و مدارک لازم برای دریافت وام فوری بانک رسالت

 

شرایط و مدارک لازم برای دریافت وام فوری بانک رسالت

جهت دریافت وام فوری بانک رسالت، شما باید شرایط و مدارک زیر را داشته باشید؛

۱_ سابقه بانکی

۲_ کارت ملی

۳_ کارت بانکی به نام خودتان

۴_ حداقل یک سال سابقه کاری

۵_ مدارک شناسایی معتبر مانند کارت ملی و شناسنامه

۶_ تایید درآمد در صورت درخواست وام بالای ۱۰ میلیون تومان

نکات مهم و ضروری

_ مبلغ وام در بانک رسالت معمولاً بین ۱ تا ۵ میلیون تومان است.

_ زمان بازپرداخت معمولاً بین ۶ تا ۲۴ ماه است.

_ نرخ سود وام در بانک رسالت برای هر مبلغ متفاوت است و بهتر است قبل از درخواست وام، با بانک تماس بگیرید تا نرخ سود را دریافت کنید.

شرایط وام بدون ضامن بانک رسالت 

 

شرایط وام بدون ضامن بانک رسالت 

بانک‌ها برای افزایش فرصت دسترسی مشتریان به وام، شرایطی برای وام بدون ضامن به ویژه برای وام‌های کوچک و متوسط ​​را ارائه می‌دهند. اما شرایط وام بدون ضامن ممکن است با شرایط وام با ضامن کمی متفاوت باشد.

در وام بدون ضامن، بانک به مشتری بدون نیاز به ضامن و با توجه به نتیجه اعتبار سنجی و درآمد وی، مبلغ وام را اعطا می‌نمایند.

شرایط معمول شامل موارد زیر می‌شوند؛

۱_ اعتبار و درآمد مطلوب : شما باید دارای تاریخچه اعتباری و درآمد مناسب باشید که بانک مطمئن باشد شما قادر به پرداخت اقساط وام هستید.

۲_ رتبه اعتباری قابل قبول : رتبه اعتبار سنجی شما نیز باید برای بانک قابل قبول باشد. این به معنی این است که شما باید در گذشته نشان داده باشید که به موقع تسویه حساب و تعهدات از پیش تعیین شده را رعایت کرده‌اید.

۳_ سابقه کار : در صورتی که شما به عنوان کارمند با کارفرمای ثابت کار کنید، بانک‌ها به احتمال زیاد شرایط بیشتری را برای وام بدون ضامن ارائه خواهند داد.

۴_ داشتن ضامن : برخی بانک‌ها از شما می‌خواهند ضامنی را مشخص کنید. در این حالت، اگر شما به مشکل برخوردید و نتوانستید اقساط را پرداخت نمایید، بانک می‌تواند به ضامن شما مراجعه کند.

۵_ مبلغ وام : بانک‌ها ممکن است برای وام بدون ضامن محدودیت‌هایی در مورد مبلغ وام اعطا شده تعیین کنند. به طور کلی، مبلغ وام در وام بدون ضامن کمتر از وام با ضامن است، زیرا بانک نباید به ضامن مراجعه کند و خطر اعطای تسهیلات بیشتر است.

۶_ نرخ بهره : نرخ بهره در وام بدون ضامن ممکن است بیشتر از نرخ بهره در تسهیلات با ضامن باشد.

۷_ مدت بازپرداخت : مدت بازپرداخت در تسهیلات بدون ضامن معمولاً کوتاه تر از وام با ضامن است.

در کل، وام بدون ضامن برای افرادی که درآمد و رتبه اعتباری خوبی داشته و قصد دارند اقساط کم تری را پردازند، مفید است. اما قبل از درخواست وام بدون ضامن، بهتر است شرایط و قوانین هر بانک را دقیقاً بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که می‌توانید شرایط پرداخت وام را رعایت نمایید.

سخن نهایی

تلاش کردیم در این مطلب، به شرح تمامی نکات مهم در خصوص دریافت وام فوری بانک رسالت بپردازیم و شما را با شرایط و مدارک مورد نیاز آشنا سازیم. همان طور که مطالعه نموده اید، جهت دریافت تهسیلات فوری و بدون ضامن، نیاز  به سابقه اعتباری بسیار عالی دارید تا موسسه قرض الحسنه رسالت، بتواند مطمئن شود که شما تمامی اقساط خود را به موقع می پردازید.

خوشبختانه، تسهیلات فوق تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان بوده و تمامی افراد واجد شرایط (شرایط در بطن مقاله ذکر شده) می توانند اقدام به دریافت آن نمایند. شاید یکی از پر تکرار ترین سوال های کاربران ما در رابطه با این موضوع اطلاع از نحوه ثبت درخواست وام فوری بانک رسالت باشد، به همین خاطر پیشنهاد می کنیم، مطلب “نحوه دریافت وام بانک رسالت” را مطالعه نمایید.

البته شاید تنها سوال باقی مانده، موضوع تورم و گرانی های اخیر باشد، به نظر شما سقف این تسهیلات با توجه به شرایط موجود کافی است؟؟؟

با در نظر گرفتن ابهامات زیاد این مسیر، تلاش کردیم بستری را ایجاد سازیم، تا بتوانید از چم و خم وام فوری بانک رسالت و تمامی موارد تنها با یک تماس تلفنی آگاه شوید، جهت پیگیری این موضوع می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سوالات متداول 

شرایط دریافت وام فوری بانک رسالت به چه صورت است ؟

از مهم ترین شرایط دریافت وام بانک رسالت انجام اعتبار سنجی و کسب رتبه، ممتاز، کاملا متناسب و متناسب می باشد، در متن مقاله به صورت کامل به شرح این موضوع پرداخته شده است.

زمان دریافت وام فوری بانک رسالت، چقدر است ؟

در صورتی که قصد دارید، به تازگی اقدام به افتتاح حساب نمایید، حدودا 10 روز، اما اگر، از قبل اعتبار سنجی خود را دریافت و چک ضمانت را نیز به بانک ارائه داده باشید، ظرف مدت زمان 3 روز، وام برای شما واریز می گردد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد و صفر 9099072958