وکیل کمک
۲

آخرین یادآوری برای مشاهده ابلاغیه الکترونیک

آخرین یاد آوری برای مشاهده ابلاغیه الکترونیک
بازدید 6840

پیام آخرین یادآوری برای مشاهده ابلاغیه الکترونیکی، پیامکی می باشد که بیش تر متقضیان سامانه ثنا آن را دریافت می کنند. سوالی که برای بیش تر مخاطبان هنگام دریافت این پیام پیش می آید این است که آخرین یاد آوری برای مشاهده ابلاغیه الکترونیک اقدام نمایید یعنی چه؟ ما در این مطلب برای شما توضییحات بیش تری در رابطه با این موضوع داده ایم و یک نمونه نیز برای شما آورده ایم تا با بررسی آن بتوانید به شناخت درستی درباره این پیام و اقدامات بعد از آن برسید.

 

آخرین یاد آوری برای مشاهده ابلاغیه الکترونیک اقدام نمایید یعنی چه؟

 

آخرین یاد آوری برای مشاهده ابلاغیه الکترونیک اقدام نمایید یعنی چه؟

سازمان قوه قضائیه ممکن است در موارد مختلفی برای افراد اقدام به صدور ابلاغیه نماید، یکی از مهم ترین شرایطی که در آن برای فرد ابلاغیه ارسال می شود، زمانی می باشد که یک شخص و ارگان علیه وی اقامه دعوی کرده باشد. در چنین مواقعی اهمیتی ندارد که دعوی کیفری یا حقوقی است، در هر حالتی برای شما ابلاغیه ای صادر می شود تا ااز این موضوع آگاه شده و بتوانید خود را برای دفاع آماده کنید.

پیام آخرین یادآوری برای مشاهده ابلاغیه الکترونیک که به شماره همراهتان ارسال می شود، نشان می دهد که ابلاغیه الکترونیکی جدیدی در سامانه ثنا دارید. با توجه به ضرورت اطلاع از دریافت ابلاغیه های قضائی درصورتی که تا به حال در سامانه ثنا ثبت نکرده اید، حتما در اولین فرصت ممکن این کار را انجام دهید. (می توانید برای اطلاع از نحوه ثبت نام در این سامانه، مطلب ثبت نام در سامانه ثنا را مطالعه کنید) بعد از ثبت نام در ثنا اگر ابلاغیه ای برایتان صادر شود، بلافاصه پیامک حاوی آخرین یادآوری برای مشاهده ابلاغ الکترونیک را دریافت می نمایید.

 

نمونه پیامک آخرین یاد آوری برای مشاهده ابلاغیه الکترونیک

 

نمونه پیامک آخرین یاد آوری برای مشاهده ابلاغیه الکترونیک

پیامک حاوی آخرین یادآوری برای مشاهده ابلاغیه الکترونیک اقدام نمایید، که از سوی قوه قضائیه برای شما ارسال می شود حاوی مشخصات ابلاغیه می باشد که می توانید با مراجعه به سامانه ثنا بر اساس شماره و سایر مشخصاتی که در متن پیام وجود دارد آن را دریافت و مشاهده کنید.

در این قسمت یک نمونه از پیام آخرین یادآوری برای مشاهده ابلاغیه را آورده ایم تا هنگام رو به رو شدن با آن به خوبی متوجه مفهوم این پیام شوید.

آخرین یادآوری برای مشاهده ابلاغیه الکترونیک ۹۷۱۰۱۰۳۶۶۲۸۰۵۴۷۶ اقدایم نمایید.

فراموش نکنید تمامی پیام هایی که مرتبط با ابلاغیه الترونیکی سامانه ثنا هستند با نام adliran برای مخاطبان فرستاده می شوند، در نتیجه اگر چنین پیامی با شماره های دیگری دریافت کرده که حاوی لینک هستند به احتمال زیاد کلاهبرداری بوده و شما نباید توجهی به آن ها داشته باشید.

سخن نهایی

یکی از مهم ترین پیام هایی که کاربران سامانه ثنا دریافت می کنند، پیام آخرین یاد آوری برای مشاهده ابلاغ الکترونیک می باشد. همان طور که در این مطلب به آن اشاره کردیم این پیام برای اطلاع رسانی به فرد از صادر شدن ابلاغیه جدید برای وی می باشد، پس اگر شما هم یکی از افرادی می باشید که این پیام را دریافت کرده اید ضروری است با داشتن کد ملی و کد ثنا که هنگام ثبت نام در این سامانه دریافت می کنید وارد حساب کاربری ثنا خود شده و اقدام به رویت ابلاغیه های جدید خود نمایید. چنانچه که در مراحل ورود و ثبت نام در این سامانه دچار مشکل شدید، می توانید با کارشناسان وکیل کمک تماس گرفته و ابهامات خود را برطرف نمایید.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ناهید خسروی نجف ابادی گفت:

    اطلاع از روند پرونده های ویاد آوری از طریق پیامک

    1. گروه وکیل کمک گفت:

      سلام کاربر گرامی!
      جهت اطلاع از روند پرونده و مشاهده ابلاغیه سامانه ثنا می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ (از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و پیش شماره) تماس حاصل نموده که کارشناسان سامانه مجموعه ما ابلاغیه مورد نظر را برای شما ارسال نمایند.

تماس از تلفن ثابت بدون کد و صفر 9099072958